امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11547 تاریخ انتشار: شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اعزام قریب به 300 نفر از شهروندان منطقه 21 به مناطق جنگی غرب کشور

خبرایران: در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ روحیه شهادت طلبی میان شهروندان خصوصا نسل جوان و طی هشتمین مرحله اعزام راهیان نور شهرداری تهران ، ویژه مناطق عملیاتی غرب کشور ، قریب به 300 نفر از شهروندان منطقه 21 به این مناطق اعزام خواهند شد .
اعزام قریب به 300 نفر از شهروندان منطقه 21 به مناطق جنگی غرب کشور

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، مجید نظام آبادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه 21 و مشاور شهردار در امور ایثارگران گفت : شهروندان این منطقه در تاریخ 20 شهریور در قالب کاروان راهیان نور ولایت به مناطق جنگی غرب کشور اعزام می شوند .

وی در ادامه افزود : هدف از این اقدام ، ترویج فرهنگ ایثار ، مقاومت ، شهادت و تقویت عقاید دینی و انقلابی و آشنایی نسل جوان و مشتاق با دوران هشت سال دفاع مقدس و دلاورمردی های شهدا است ، چرا که تمامی اقشار جامعه وظیفه حفظ و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام را دارند .

نظام آبادی بیان کرد : این گروه از شهروندان به مدت چهار روز در مناطق جنگی ایلام ( قلاویزان ) ، گیلانغرب ( سر پل ذهاب ) ، شهدای عملیات مرصاد ، شهدای پاوه و باغ موزه همدان اقامت خواهند داشت .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب