امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11549 تاریخ انتشار: شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در بازدید از امکانات ورزشی منطقه 17 عنوان شد؛

تاکید رییس سازمان ورزش بر گسترش ورزش همگانی

خبرایران: خانواده ورزشی شهرداری منطقه 17 هفته گذشته میزبان محمد رضایی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران و هیئت همراه بودند که در این دیدار رضایی ضمن تقدیر از تلاشهای محمدزاده شهردار منطقه، بر تامین امکانات برای گسترش ورزش همگانی تاکید کرد.
تاکید رییس سازمان ورزش بر گسترش ورزش همگانی

به گزارش خبرایران از روابط عممومی شهرداری منطقه 17، محمد رضایی رییس این سازمان به همراه برخی معاونان و مدیرانش با حضور در دفتر محمدزاده شهردار منطقه 17 با وی دیدار و در خصوص چگونگی گسترش ورزش همگانی در این منطقه گفتگو کردند.

محمدزاده  پس از تقدیر از حضور  مدیران سازمان و با بیان این که درصد بالایی از جمعیت منطقه 17 را خانواده های کم درآمد و محروم تشکیل می دهند، گفت: طی بررسیهای بعمل آمده برای همگانی شدن ورزش در منطقه 17 باید زیرساختهای ورزشی را افزایش و هزینه ورزش را تا حد بالایی کاهش داد.

شهردار منطقه 17 از حمایتهای سازمان ورزش شهرداری تهران و اقدامات سنجیده این سازمان در راستای همگانی کردن ورزش تقدیر کرد و خواستار تعامل و همکاری بیشتر این سازمان با منطقه 17 برای توسعه ورزش همگانی در این منطقه شد.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران نیز ضمن تبریک میلاد باسعادت امام رضا (ع) از زحمات و اقدامات مسئولان شهرداری منطقه 17 در راستای همگانی شدن ورزش تقدیر کرد.

محمد رضایی گفت: هدف ما در سازمان ورزش سهل الوصول کردن ورزش برای شهروندان است و باید بگویم برای ترغیب شهروندان ساکن در مناطق کم برخوردار به ورزش کردن تلاش مضاعف لازم است.

رییس سازمان ورزش با اشاره به میزان سرمایه گذاری سازمان ورزش در حوزه زیرساختها و فعالیتهای ورزشی در مناطق 22 گانه ، ایجاد مدیریت یکپارچه را در گسترش ورزش موثر دانست و افزود: عملکرد این منطقه در حوزه ورزش از جمله فعالیتهای رقابتی، ایستگاه های تندرستی و دوره های آموزشی بسیار خوب بوده. ارائه تخفیف 50 درصدی به دانش آموزان، ایجاد مدیریت یکپارچه برای مجموعه های ورزشی تحت پوشش سازمان ورزش شهرداری و حذف کارتهای شهروندی و ارائه سانسهای بی بها در اماکن ورزشی از دیگر اقدامات مهمی ست که لازم است در این مناطق گسترش یابد.

در ادامه این نشست عبدی مدیر حراست، سیدجلال عسگری و بهناز خیراندیش به ترتیب معاونان ورزش آقایان و بانوان، مشهدی یاری مدیر اداره تفریحات، علی عسگری مدیر روابط عمومی و هادیلو مدیر فنی و مهندسی این سازمان در خصوص حوزه متبوع خویش گزارشی را ارائه کردند. این دیدار روز 3 شهریورماه در محل سالن جلسات ساختمان شهرداری منطقه 17 برگزار شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب