امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11565 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 15 خبر داد ؛

افتتاح جشنواره دهه فرهنگی در راستای تحقق آسمان آبی زمین پاک در منطقه 15

خبرایران : شهردار منطقه 15 گفت: جشنواره دهه فرهنگی در منطقه 15 با اجرای فعالیتهایی با محوریت آسمان آبی زمین پاک افتتاح شد.
افتتاح جشنواره دهه فرهنگی در راستای تحقق آسمان آبی زمین پاک در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری متطقه 15، دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: فعالیت های فرهنگی در سراهای محله به عنوان مهمترین مراکز فرهنگی منطقه در طول سال جریان دارد و بسیاری از شهروندان از خدمات فرهنگی این مراکز بهره مند می شوند، ولی به جهت اینکه برخی از شهروندان مراجعه کمتری به سراها دارند، برپایی جشنواره هایی به مناسبت های مختلف در نقاط پررفت وآمد نظیر بوستان ها و پایانه ها راهکاری است که دیگر مخاطبان منطقه نیز در جریان فعالیت های فرهنگی قرار گرفته و مشارکت داشته باشند.

به گفته وی برپایی جشنواره دهه فرهنگی نمادی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی منطقه است که چکیده ای از زحمات همکاران را به نمایش می گذارد.

شهردار منطقه خاطر نشان کرد: این فعالیت ها امسال با تمرکز شعار آسمان آبی زمین پاک در حال اجراست و  مهمترین هدف ما در برگزاری این برنامه ها تبیین باور زندگی اجتماعی و فرهنگی است و همکاران ما قصد دارند مسئولیت فرهنگی هر یک از شهروندان در اداره بهتر محله و شهر را یادآور شوند.

دکتر انجمنی افزود: جشنواره در قالب 10 پردیس شامل آسمان آبی زمین پاک، عفاف و حجاب، ورزش و تفریحات، شبکه های اجتماعی، هویت محله ای، اقوام و سبک زندگی و ... و با برپایی32 غرفه شامل آموزه های اخلاقی_ قرآنی، بازیافت، خط سفید، غرفه های ورزشی( فوتبال دستی، شطرنج، تیر و کمان و ...)، شبکه های اجتماعی، هویت محله ای، طب اسلامی – ایرانی و ... فعالیت می کند و برنامه های فرهنگی- هنری متنوعی نیز در استیج جشنواره برای شهروندان با موضوعات خط سفید، پسماند و ... اجرا می شود.

شایان ذکر است، این جشنواره به مدت 10 شب از ساعت 18 تا 22 در بوستان شاهد واقع در بلوار ابوذر فعالیت می کند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب