امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11567 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برگزاری جشنواره تفریحی و ورزشی در منطقه 21

خبرایران: معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از برگزاری جشنواره تفریحی و ورزشی در این منطقه خبر داد .
برگزاری جشنواره تفریحی و ورزشی در منطقه 21

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، مهندس کاظم کمالی نسب معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن اغلام این خبرافزود : اداره ورزش منطقه با هدف غنی سازی اوقات فراغت اقدام به راه اندازی جشنواره تفریحی و ورزشی با برپایی غرفه های متنوع ورزشی کرده است .

وی در ادامه گفت : این غرفه ها شامل بازیهای بومی ومحلی ( لی لی ، وسطی ،کش بازی ، طناب بازی ، هفت سنگ ) ، بازیهای فکری مانند ( گل یا پوچ ، اسم فامیل ، دوز ) و بازیهای مهارتی  و قدرتی  مانند ( طناب کشی و مچ اندازی ) است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 همچنین اظهار داشت : ورزش هایی مانند ایر هاکی  ، دارت ، تنیس روی میز ، ماسه بازی ، شطرنج ، فوتبال دستی و قایق سواری ترامپولین نیز در این نمایشگاه ویژه علاقمندان در نظر گرفته شده است .

به گفته این مقام مسئول تست سلامتی ، بازی های رایانه ای ، استخر توپ ، نقاشی و گریم عکاسی کودک  ، رادیو نمایشگاه و غرفه کتاب نیز در این نمایشگاه آماده ارائه خدمت به شهروندان هستند .

مهندس کمالی نسب متذکر شد : این نمایشگاه از تاریخ پنجم شهریور آغاز و تا پانزدهم همان ماه از ساعت 18- 22 در بوستان نرگس پذیرای علاقمندان است .

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 در پایان تصریح کرد : کارشناسان مربوط به هر حوزه در غرفه های مخصوص خود حضور و به شهروندان آموزش های لازم را می دهند و همچنین پس از برگزاری مسابقات و جهت ترغیب و تشویق شهروندان به نفرات برتر جوایزی اهدا می شود .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب