امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11608 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۹:۱۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در آستانه فرا رسیدن بازگشایی مدارس اجرا می شود ؛

تجهیز و نوسازی مدارس سطح منطقه 21

خبرایران: در آستانه فرا رسیدن بازگشایی مدارس ، شهردار منطقه 21 از تجهیز و نوسازی مدارس سطح منطقه در قالب طرح حمایت از مدارس خبر داد .
تجهیز و نوسازی مدارس سطح منطقه 21

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، دکتر جمال بافرانی شهردار منطقه ضمن بیان این مطلب افزود : در راستای ارتقاء و بهبود تجهیزات مدارس و نوسازی فضاهای آموزشی طرح حمایت از مدارس در سال 94 در سه بخش عمرانی ، تجهیزی و برنامه ای ، نیازسنجی از مدارس واقع در محلات منطقه در حال انجام است .

شهردار منطقه 21 در ادامه با اشاره به اینکه اولویت اجرای این طرح ، مدارس عضو طرح شهردار مدرسه و هیئت امنایی است متذکر شد : اهم نیازهای مدارس از قبیل رنگ آمیزی ، تهیه و بازسازی نیمکت ، تعمیر و بازسازی سرویس بهداشتی بوده است.

دکتر بافرانی همچنین از اجرای طرح حمایت از مدارس در 30 مدرسه سطح منطقه خبر داد و اظهار داشت : در حال حاضر این طرح در 10 مدرسه واقع در محدوده این منطقه انجام گرفته است که طرح مذکور در 20 مدرسه دیگر نیز در حال انجام است .

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد : نیاز سنجی ها و تدابیر لازم جهت اجرای طرح باز باران نیز به مناسبت بازگشایی مدارس در سطح مدارس این منطقه انجام شده است .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب