امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1164 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به دستور وزیر نفت:

ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در وزارت نفت تشکیل شد

خبرایران: ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به دستور وزیر نفت و با تاکید رییس جمهور با هدف مبارزه با مفاسد اقتصادی در وزارت نفت تشکیل شد.
ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در وزارت نفت تشکیل شد
به گزارش خبرایران،مدیر کل روابط‌ عمومی وزارت نفت با اعلام این خبر افزود: تشکیل این ستاد بر اساس تاکید روحانی، رئیس جمهور مبنی بر مبارزه با مفاسد اقتصادی بوده است.

اکبر نعمت‌الهی گفت: شناسایی موارد فساد و برخورد قانونی با آن، ارزیابی و شناخت گلوگاه‌های اصلی بروز و گسترش فساد در صنعت نفت و ارائه پیشنهاد فرایندهای اصلاحی برای پیشگیری از فساد از مهمترین ماموریت‌های این ستاد است.

مدیر کل روابط‌ عمومی وزارت نفت با بیان این که ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در وزارت نفت با حضور مدیران مرتبط با این موضوع تشکیل خواهد شد، افزود: این ستاد وظیفه دارد گزارش‌های دریافتی از داخل و خارج صنعت نفت را بررسی و پیگیری کند.

وی گفت: براساس دستور وزیر نفت همه مدیران و کارکنان صنعت نفت موظف هستند علاوه بر پیگیری و برخورد با موارد احتمالی فساد، هرگونه تخلف در حوزه کاری خود را برای پیگیری به این ستاد گزارش کنند. نعمت الهی افزود: زنگنه همچنین خواستار ارائه گزارش ماهانه از فعالیت‌های ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شده‌ است.//33

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب