امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11650 تاریخ انتشار: جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور۳۴۰ شرکت داخلی و خارجی از ایران و ۱۰ کشور خارجی؛

نمايشگاه بين المللی صنعت نساجی آغاز به‌کار کرد/ حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت در مراسم افتتاحیه

خبرایران: بیست و یکمین نمايشگاه بين المللي صنعت نساجي ایران امروز جمعه 13 شهریور ماه با حضور وزیر صنعت در تهران آغاز به کار کرد.
نمايشگاه بين المللی صنعت نساجی آغاز به‌کار کرد/ حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت در مراسم افتتاحیه

به گزارش خبرایران، بزرگترین شرکت‌ها، برندها، کارخانه ها و واحد های تولیدی صنعت نساجی ایران و جهان از امروز در بیست و یکمین نمايشگاه بين المللي ماشين آلات، مواد اوليه و محصولات نساجي تهران گردهم آمدند تا ضمن ارائه نوین ترین دستاوردهای خود و همچنین  تبادل دانش و فناوری، زمینه همکاری های تجاری، بازرگانی و سرمایه گذاری با شرکت های ایرانی را فراهم کنند.  

این نمایشگاه بین المللی امروز جمعه با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، برخی از معاونان این وزارتخانه، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، مدیر کل دفتر صنایع نساجی کشور، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و روسای انجمن‌ها و اتحادیه های مرتبط آغاز کرد.

در بیست و یکمین نمايشگاه بين المللي صنعت نساجي ایران بیش از ۳۴۰ شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و ۱۰ کشور خارجی جدید ترین و نوین ترین دستاوردهای این صنعت را عرضه و به نمایش عموم می گذارند.

حضور شرکت‌های بزرگ خارجی از کشورهابی همچون هندوستان، ترکیه، اسپانیا و انگلستان که جزء کشورهای برتر حضور نساجی جهان محسوب می شوند، می تواند تحول نوین در صنعت نساجی کشورمان که این روزها با مسائل و مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می کند، ایجاد کند.

در نمایشگاه امسال ۱۶۲ شرکت داخلی حضور خواهد داشت و در کنار این شرکت‌های داخلی، ۱۷۸ شرکت خارجی نیز از کشورهای كره جنوبي، اسپانيا، ایتالیا، امارت متحده عربی، تركيه، هندوستان، چين، انگلستان، آلمان و پاکستان؛ محصولات خودشان را ارائه کردند.

امسال و در بیست و یکمین نمايشگاه بين المللي ماشين آلات، مواد اوليه و محصولات نساجي پاویون کشورهای هندوستان، چین و ترکیه، برگزار می شود.

در این نمایشگاه انواع تجهیزات، صنایع و خدمات مربوطه از جمله ماشین آلات نساجی، قطعات، چرخ خیاطی، ماشینهای گلدوزی و دوخت و برش، انواع منسوجات خانگی شامل: پتو، پارچه های رومبلی وپرده ای، روتختی، ملحفه و روبالشی، تشک خواب، حوله، رومیزی، ترمه، بالش، لحاف، کوسن، لوردراپه،   پرده، کرکره و  لوازم و قطعات وابسته، پارچه، پوشاک، انواع  نخ، الیاف، رنگ، مواد تعاونی و انواع مواد اولیه صنایع نساجی، انواع نخ و مواد اولیه نساجی، مشاوره و خدمات مهندسی، منسوجات خانگی از جمله پتو، پارچه رومبلی و پرده ای، روتختی، ملحفه و روبالشی، کرکره، لوازم و قطعات، سرویس های آشپزخانه، حمام و دستشویی، انواع پوشاک (زنانه، مردانه و بچگانه) و انواع پارچه جهت تولید پوشاک عرضه و به نمایش گذاشته می شود.

برگزاری ۱۵ کارگاه علمی و دو همایش تخصصی با حضور متخصصان و استادان دانشگاهها و همچنین برنامه ریزی برای بازدید چهار هیئت تجاری و بازرگانی خارجی؛ برخی از برنامه های جانبی بیست و یکمین نمايشگاه بين المللي ماشين آلات، مواد اوليه و محصولات نساجي ایران است.

معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندیهای کارخانه ها، شرکت‌ها، نهادها و سازمان های داخلی، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، ارائه پتانسیل ها و توانمندي‌هاي صنعت نساجی کشور، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بيشتر فناوري‌هاي روز به كشورمان، ایجاد ارتباط‌های تجاری جدید و تقویت روابط قبلی، انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات، آشنائی با الگوهای موفق جهانی درعرصه صنعت نساجی، فراهم کردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی و کار آفرینی و اشتغال پایدار؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

بیست و یکمین نمايشگاه بين المللي صنعت نساجي از 13 تا ۱۶ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب