امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11657 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حمایت بانک سرمایه ازجشنواره مهرفرهنگیان

خبرایران: بانک سرمایه در راستای ارج نهادن به مقام شامخ فرهنگیان محترم، جشنواره مهر فرهنگیان را با جوایزی بسیار ارزنده حمایت می کند.
حمایت بانک سرمایه ازجشنواره مهرفرهنگیان

به گزارش خبرایران،خیراله بیرانوند، مدیر عامل این بانک با اعلام این خبر افزود: تمامی کارکنان محترم آموزش و پرورش در سراسر کشور اعم از شاغل و بازنشسته می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز نزد بانک سرمایه تا تاریخ 30 مهرماه در این جشنواره شرکت نمایند.
 بیرانوند در ادامه گفت: فرهنگیان محترم جهت حضور در این طرح می توانند با ارائه کارت پرسنلی یا معرفی نامه از محل اشتغال، نسبت به افتتاح  سپرده قرض الحسنه پس انداز با حداقل موجودی 500 هزار ریال در یکی از شعب بانک سرمایه اقدام نمایند. همچنین شایان ذکر است به ازای هر 500 هزار ریال در هر روز، یک امتیاز به صاحب حساب تعلق می گیرد.
در ادامه این گزارش، بیرانوند در خصوص جوایز این جشنواره گفت: جوایز جشنواره مهر فرهنگیان شامل موارد زیر است:
1.خودروی تیبا
2.کیسه 100 گرمی طلا
3.اعطای تسهیلات قرض الحسنه
 شایان ذکر است قرعه کشی حساب های پس انداز فرهنگیان روز 13 آبان ماه سال جاری در یکی از مدارس برگزار می شود و نتایج این قرعه کشی در پایان طرح، از طریق وب سایت های وزارت آموزش و پرورش و بانک سرمایه اطلاع رسانی خواهد شد.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب