امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11700 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

از 18تا 28 شهریور صورت می گیرد؛

عرضه محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار در بوستان گفتگو/ دعوت از شهروندان برای بازدید از نمایشگاه« زنان وتولید ملی»

خبرایران: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 تهران از شهروندان دعوت کرد از نمایشگاه «زنان و تولید ملی » که از 18شهریور به مدت 10 روز در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد؛ بازدید کنند
عرضه محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار در بوستان گفتگو/ دعوت از شهروندان برای بازدید  از نمایشگاه« زنان وتولید ملی»

به گفته سید عباس طباطبایی؛ این نمایشگاه از سوی ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران با همکاری مراکز مهارت آموزی کوثر وتولیدکنندگان برندهای برتر با هدف حمایت از کار آفرینان و معرفی محصولات تولیدی برگزار خواهد شد.

طباطبایی افزود: با توجه به تأكيدات مقام معظم رهبري مبنی بر لزوم "كارآفريني و حمايت از توليد ملي"  و با عنايت به نامگذاري امسال به نام سال "همدلي و همزباني" ،هفتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی  با تكيه بر تجربيات شش دوره گذشته،  با  هدف ارائه دستاوردهاي مراكز مهارت آموزي كوثر و بهره گيري از تجارب كارآفرينان و توليدكنندگان موفق داخلي در بخش توليد و فروش پوشاك، كيف و كفش و... از 18 شهریورماه به مدت ده روز در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.

او خاطر نشان کرد که مرکز مهارت آموزی کوثر منطقه 11 نیز با ارائه پوشاک تولیدی 62 بانوی سرپرست خانوار که در این ستاد دوره های آموزشی را طی کرده و مشغول به کار شده اند ؛ در این نمایشگاه حضور فعال دارد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 از شهروندان دعوت کرد برای بازدید از غرفه ها و برنامه هاي فرهنگي جانبي ، از این نمایشگاه بازدید نمایند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب