امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11734 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور رییس سازمان ورزش شهرداری تهران و شهردار منطقه 15 انجام شد؛

افتتاح جشنواره تفریحی – ورزشی و بازیهای بومی محلی در منطقه 15

خبرایران: جشنواره تفریحی- ورزشی و بازی های بومی محلی منطقه 15 با حضور رییس و معاونین سازمان ورزش شهرداری تهران و شهردار منطقه با استقبال پرشور شهروندان افتتاح شد.
افتتاح جشنواره تفریحی – ورزشی و بازیهای بومی محلی در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی شهردار منطقه هدف از برگزاری جشنواره را ارتقا روحیه نشاط و تندرستی در بین شهروندان، احیای بازیهای بومی و محلی بین جوانان و نوجوانان، غنی سازی اوقات فراغت در تابستان، گسترش فرهنگ ورزش شهروندی و همچنین حضور همه اعضای خانواده در کنار هم در یک فضای شاد و مفرح یاد کرد و افزود: این جشنواره با برپایی 25 غرفه تا 26 شهریور برپاست.

وی با اشاره به اینکه در 6 گذر ایجاد شده بازیهای متنوعی برای شهروندان اجرا می شود، افزود: بازیهای بومی- محلی، فکری و هیجانی، رایانه ای، ویژه کودکان و در نهایت بازیهای آبی و ساحل شنی از جمله این بازیهاست که برای همه گروه های سنی برپا می شود.

شهردار منطقه به برگزاری پاتوق هایی نظیر پاتوق شطرنج، فوتبال دستی، روپایی و پینگ پنگ برای مشارکت بیشتر شهروندان اشاره کرد و یادآور شد: بوستان فجر در ناحیه 5 به مدت 10 شب از ساعت 18 تا 22 پذیرای ورزشکاران و ورزش دوستان منطقه خواهد بود.

این گزارش حاکیست، در حاشیه مراسم افتتاحیه با حضور رضایی رییس سازمان ورزش، معاونین سازمان و شهردار منطقه از قهرمانان ورزش منطقه که سال 2015 در مسابقات آسیایی کاراته سبک شیتوریو سریلانکا موفق به کسب مقام شده بودند، قدردانی شد. بر این اساس قهرمان جهان و آسیا سعید فلاح در رده بزرگسالان، امین و امیر کلیوند در رده نوجوانان و علی رضا عبدلی در رده نونهالان آسیا در همین سبک بالای سن رفتند و هدایای خود را دریافت کردند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب