امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11738 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح اعلام کرد؛

بازیکنان متخلف ابراز ندامت کردند /نامه وزیر ورزش را مورد بررسی قرار خواهیم داد/ در مورد پولادی صحبت نمی‌کنم

خبرایران: سردار باران‌چشمه رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایران توانایی میزبانی از مسابقات جهانی نیروی‌های مسلح را دارد. خوشبختانه آیین نامه این مسابقات به شکلی است که کشورها موظفند با شرایط فرهنگی کشور میزبان خود را تطبیق دهند.
بازیکنان متخلف ابراز ندامت کردند /نامه وزیر ورزش را مورد بررسی قرار خواهیم داد/  در مورد پولادی صحبت نمی‌کنم

نشست خبری سردار باران‌چشمه رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح پیرامون المپیک نظامیان جهان برگزار شد. در این نشست خبری سرتبپ‌دوم مهرعلی باران‌چشمه گفت:«ترکیب نهایی تیم‌های نیرو های مسلح با برگزاری مسابقات انتخابی مشخص شده است و امیدواریم بتوانیم تعداد مدال‌ها را دو برابر کنیم . ما در این دوره که ششمین دوره مسابقات سیزم است در 12رشته بین 112کشور و حدود هشت هزار ورزشکار کار سخت و دشواری داریم و در رشته‌های دوومیدانی سه‌گانه و جودو ، قهرمان‌ها می‌توانند سهمیه المپیک ریو بگیرند و برای همین تلاش به شکلی صورت گرفته است که بتوانیم پرچم ایران را به اهتراز در آوریم.»

سردار باران‌چشمه در مورد میزبانی مسابقات سیزم (مسابقات جهانی نیروهای مسلح) گفت:«ما توانایی میزبانی را داریم و خوشبختانه آیین نامه به شکلی است که کشورها موظفند با شرایط فرهنگی کشور میزبان خود را تطبیق دهند و از بابت بانوان مشکلی نخواهیم داشت.»

وی درباره تیم فوتبال نیروهای مسلح گفت:«متاسفانه در فوتبال نتوانستیم به مرحله بعد راه پیدا کنیم و با یک باخت حذف شدیم اما هدف‌گذاری کلی این است که در این دوره به مقام هشتم برسیم چرا که در دور قبل یازدهم شده بودیم و البته در برخی رشته مثل تکواندو دو میدانی و کشتی شانس مدال داریم و زحمات زیادی کشیدند و به رغم مشکلات جودو امید به مدال داریم.»

رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد:«در والیبال هم با وجود آقای نفرزاده امید به موفقیت داریم و جزو اول و دوم والیبال سیزم بوده و هستیم.»

وی افزود:«ما در پنج دوره گذشته بهترین رتبه کسب‌شده مان یازدهم بوده است ولی این دوره جایگاهمان را ارتقا خواهیم داد.»

سردار باران چشمه در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگار آنا مبنی بر اینکه ستادکل نیروهای مسلح چه واکنشی درقبال نامه وزیر ورزش به رئیس این ستاد خواهد شد؟ گفت:«با توجه به ابطال کارت‌های پایان خدمت بعضی از بازیکنانی فوتبالیست، کمیته‌ای متشکل از تعدادی از همکارانم تشکیل و تصمیماتی در این باره اتخاذ شد. خودم نیز شخصا این مسئله را مورد پیگیری قرار دادم. این کمیته تصمیم گرفت این بازیکنان در بخش های مختلف نیروهای مسلح به کار گرفته شوند. با این اوصاف آنها را برای بازی در تیم‌های نظامی نظیر تراکتورسازی؟، ملوان، فجر شهید شپاسی، نیروی زمینی و مقاومت اعزام کردیم»

وی در ادامه افزود:«بیشتر بازیکنانی که کارت هایشان جعلی بود از این مسئله اظهار پشیمانی کردند و خواستار ادامه فعالیت در ورزش شدند. درباره نامه وزیر ورزش هم باید بگویم که ضرورتی ندیدم این نامه به بالاترین مقام نیروهای مسلح ارسال شود. امیدوارم این کمیته تصمیماتی بگیرد که به نفع فوتبال باشد. البته تا به امروز رای قضایی درباره بازیکنان متخلف صادر نشده است. هر زمان که این رای صادر شود بر اساس آن تصمیم گرفته و اعلام می شود.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب