امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11741 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معارفه مدیرعامل جدید بیمه ما با حضور معاون مدیرعامل بانک ملت

خبرایران: مراسم معارفه مجید صفدری مدیرعامل شرکت بیمه ما با حضور محمود اخلاقی معاون مدیرعامل و رشید خضری رییس اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت، اعضای هیات مدیره بیمه ما و جمعی از مدیران شرکت های بیمه ای کشور برگزار شد.
معارفه مدیرعامل جدید بیمه ما با حضور معاون مدیرعامل بانک ملت
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، محمود اخلاقی معاون مدیرعامل بانک ملت در این مراسم در سخنانی، بیمه ما را شرکت نوپایی توصیف کرد و گفت: این شرکت با وجود نوپابودن به دلیل عملکرد مطلوب خود، شهرت خوبی کسب کرده است.
وی با بیان این نکته که شرکت بیمه ما از سال ۹۰ تاکنون پورتفوی مناسبی کسب کرده و در صنعت بیمه کشور موفق بوده است گفت: بیمه ما در سال ۹۳، ۳۳۴۴ میلیارد ریال گردش مالی داشته که رشد قابل توجه آن نشان از جایگاه مطلوب در جامعه و صنعت بیمه است.
اخلاقی یادآور شد: گرچه شرکت بیمه ما هم اکنون جایگاه خوبی در صنعت بیمه کشور دارد اما همچنان باید روند پیشرفت خود را تا رسیدن به جایگاه متعالی ادامه دهد.
وی انتقال نماد شرکت بیمه  ما از فرابورس به بورس را اتفاق خوشایندی خواند و گفت: سرمایه این شرکت نیز در سال جاری باید به ۲۵۰ میلیارد تومان افزایش یابد.
اخلاقی  با تاکید بر این نکته که ارتباط خوبی بین بیمه ما و بانک ملت باید برقرار شود اضافه کرد:  باید از پتانسیل های بیمه ما در شبکه بانکی بیشتر استفاده شود.
معاون مدیرعامل بانک ملت بر استفاده از نیروهای متخصص بیمه ای در میزهای بیمه ای تاکید کرد و گفت: هم اکنون ۷ درصد شعب کل بانک ملت میزهای بیمه ای دارند که این درصد باید افزایش یابد.
وی با اشاره به ظرفیت های بسیار زیاد بانک ملت گفت: بانک ملت ۱۸ میلیون مشتری فعال دارد که بازار مطلوبی برای شرکت بیمه ما محسوب می شود.
مجید صفدری، مدیرعامل شرکت بیمه ما هم در این مراسم"ما بودن" را تفکّر جدیدی در کسب و کار اقتصادی و تجاری دانست و گفت: بهره وری، اثربخشی و تصمیم گیری در کنار هم معنا پیدا می کند و  اعتقاد من مدیریت مشارکتی است.
وی با اشاره به این نکته که بدون تحلیل و آمار، عملیات بیمه ای معنا نمی دهد اظهار داشت: امروزه بازاریابی و فروش به سمت داده محوری رفته است و همه کارها با تحلیل داده ها انجام می شود.
مدیرعامل بیمه ما با بیان این نکته که امروز صنعت بیمه بر محور مشتری نوازی می چرخد یادآور شد: کسب و کار امروز بیمه ای در دنیا مانند یک مثلث متساوی الاضلاع با سه ضلع سازمان، مشتری و  کارکنان است که هیچکدام بر دیگری ترجیحی ندارد.
صفدری، کارکنان را بالاترین سرمایه یک سازمان خواند و ادامه داد: سرمایه در صنعت و تولید، مواد اولیه، دانش و تکنولوژی است  اما در کسب و کار مالی از جمله بیمه و بانک، کارکنان سرمایه اصلی و مهم ترین رکن عملیات بیمه گری هستند.
وی تاکید کرد که در کنار بانک ملت بودن، وظیفه بیمه ما را سنگین تر می کند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب