امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11760 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برای بازی درفیلمی مشترک بین ایران و هند؛

دختر شايسته آسيا و اقيانوسيه به «سلام بمبئی» پیوست

خبرایران: ديا ميرزا به عنوان اولین بازیگر سینمای هند، با امضاء قرارداد به فیلم سینمایی «سلام بمبئي» پیوست.
دختر شايسته آسيا و اقيانوسيه به «سلام بمبئی» پیوست

«ديا ميرزا» به عنوان اولین بازیگر سینمای هند، با امضاء قرارداد به فیلم سینمایی «سلام بمبئي» پیوست ؛ در پرونده اين بازيگر ٣٤ ساله هندي، ٤٠ فيلم به چشم مي خورد. «ديا ميرزا» در سال ٢٠٠٠ ،عنوان دختر شايسته آسيا و اقيانوسيه را  از آن خود کرد و در مدت فعالیتش در سینمای بالیوود، 11 بار نامزد دریافت جایزه های مختلف شد  و توانست 9 جایزه را از آن خود کند.
آخرين موفقيت «ميرزا» بازي در فيلم «paanch adhyay»بود؛ اين فيلم در بسياري از فستيوال هاي معتبر جهان  پذيرفته شد و در جشنواره جيپورهند ، جايزه بهترين بازيگر زن به این بازیگر اعطا شد.
میرزا  در فيلم های  «نمي توانم تو را فراموش كنم » با سلمان خان ،«پارينيتا » با آميتاب باچان،«باج گيري » با پريانكا چوپرا و أجي ديوگن «بهت نگفتم» با آيشواريا راي و آميتاب باچان همبازی بوده است .
او قرار است نقش مقابل  محمد رضا گلزار را در« سلام بمبئی » بازي كند.
از ديگر بازيگران هندی که برای ایفای نقش  در پروژه مشترک سینمای ایران و هند با آنها مذاکره شده است  ،میتوان به «اوم پوری» ،«گلشن گروور» و «جاوید جفری» اشاره کرد. « اوم پوری » بازيگر بين المللي هند است  که در بیش از دویست  فیلم در بالیوود و ده ها فیلم در هالیوود نقش آفرینی کرده است .
همچنین کمپانی «موشن پیکچر» در حال رایزنی با آمیتاب باچان است تا با این بازیگرپرآوازه سینمای هند به توافق برسد ، چنانچه این توافق صورت نگیرد حضور « اوم پوری »  در نقش پدر،قطعی است .
طبق برنامه ريزي انجام شده عوامل ایرانی  «سلام بمبئی »  مهر ماه عازم هند می شوند و فیلمبرداری نیز از «اول نوامبر» برابر با «دهم آبان» در باليوود كليد می خورد .

گفتنی است مدتی پیش ، «پهلاج نیهالانی »مدیرکمپانی «موشن پیکچر» برای قرارداد همکاری بین سینمای ایران و هند به تهران سفر کرد و با جواد نوروزبیگی تهیه کننده « سلام بمبئی » به توافقات نهایی رسیدند . همچنین «عبدالله اسکندری» ، «مجید میرفخرایی »، «ایرج شهزادی »، «علیرضا علویان »، «حسن پویا »به عنوان بهترین عوامل ایرانی به این فیلم پیوستند. 

برخی از عوامل فیلم :  نویسنده و کارگردان : قربان محمدپور ، تهیه کننده : جوادنوروزبیگی ،تهیه کننده هند : پهلاج نیهالانی، آهنگساز :دلشاد شیخ، خواننده :سونو نیگام،طراح چهره پردازی : عبدالله اسکندری، طراح صحنه و لباس : مجیدمیرفخرایی ،صدابردار:ایرج شهزادی،صداگذار:علیرضا علویان،مدیرفیلمبرداری: حسن پویا، دستيار كارگردان: رضا شکرالله ،مدیرتولید در ایران : حسین بشگرد،مدیرتولید در هند : فرزاد پاک،پخش در سینماهای هند : موشن پیکچر، پخش در کشورهای اسکاندیناوی : نصرالله قریشی، مشاور رسانه ای و مدیرکمپین تبلیغاتی :محسن سرافراز

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب