امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11769 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اعطای بالاترین امتیاز بازآموزی به شرکت‌کنندگان در چهارمین همایش طلای سبز

خبرایران: شرکت‌کنندگان در چهارمین همایش طلای سبز و اولین جشنواره طب سنتی از بالاترین امتیاز بازآموزی برخوردار می‌شوند.
اعطای بالاترین امتیاز بازآموزی به شرکت‌کنندگان در چهارمین همایش طلای سبز

به گزارش  خبرایران از ستاد خبری دبیرخانه همایش، 20 امتیاز بازآموزی به متخصصانی اعطا می‌شود که در چهارمین همایش طلای سبز و اولین جشنواره طب سنتی حضور داشته باشند. شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت ثبت نام به سایت http://www.green-gold.ir یا با شماره تلفن‌های دبیرخانه همایش 6- 88203845 تماس بگیرند.

رشته‌های علوم تغذیه در همه مقاطع(کارشناس، کارشناسی ارشد و دکترا)، داروسازی در همه مقاطع، متخصصان طب سنتی، فارماکوگنوزی و پزشکان عمومی متخصصانی هستند که با شرکت در این همایش می‌توانند امتیاز بازآموزی دریافت کنند.

بازبینی جایگاه فرآورده‌ها و محصولات طبیعی و سنتی در کشور، برقراری ارتباط میان مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی با صاحبان صنایع و مسئولین و مراجع قانون­گذاری، شناسایی نقاط قوت و ضعف موجود در صنعت فرآورده­ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی، معرفی رویکردهای نوین در مسیر پروژه­های مطالعاتی و تحقیقاتی و معرفی ظرفیت و پتانسیل موجود در شرکت­های فعال در صنعت فرآورده­ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی از اهداف برگزاری این همایش است.

سخنرانی‌های علمی، اجراي پنل‌هاي تخصصي،‌ برگزاري کارگاه‌های آموزشی، برپايي نمايشگاه تخصصی ویژه پزشکان، داروسازان و متخصصان،‌ برپایی نمایشگاه تغذیه و طب سنتی برای بازدید عموم و انتشار كتاب همايش برنامه‌های این همایش را تشکیل می‌دهد.

چهارمین همایش طلای سبز و اولین جشنواره طب سنتی 7 تا 10 مهر 1394 در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب