امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11797 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۹:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

قاسم مولایی اعلام کرد؛

13 هزار متر مربع تراش و روکش آسفالت تقاطع ها در راستای اجرایی شدن خط سفید در منطقه 22

خبرایران: در راستای اجرای فاز دوم پروژه خط سفید در محدوده شمال غرب تهران، عملیات تراش و روکش آسفالت تقاطع های موجود در سطح منطقه به سرانجام رسید.
13 هزار متر مربع تراش و روکش آسفالت تقاطع ها در راستای اجرایی شدن خط سفید در منطقه 22

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، قاسم مولایی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: « به همت حوزه فنی و عمرانی منطقه، اجرای فاز دوم پروژه خط سفید در بسیاری از تقاطع های اصلی منطقه از اول شهریور ماه امسال آغاز شد و در یک بازه زمانی پانزده روزه به پایان رسید. تقاطع بلوار کاج با بنفشه هشتم و نهم ، تقاطع بلوار هوانیروز با بلوار گلها و تقاطع بلوار هوانیروز با بلوار کاج از جمله تقاطع هایی بودند که عملیات نامبرده در آنها اجرا شده است. عملیات تراش صورت گرفته در این تقاطع ها در مجموع 13 هزار متر مربع مساحت داشته و برای آسفالت آنها 2600 تن آسفالت گرم به مصرف رسیده است.»

وی افزود:« پروژه خط سفید از یک سال پیش با هدف کاهش ترافیک و آلودگی هوا طراحی شده و طی این مدت زیرساخت های لازم برای اجرای آن در منطقه 22 ایجاد شده است. »

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب