امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11833 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور حدود 500 نفر از عوامل و به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز صورت گرفت؛

اجرای حکم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم روستای وردیج منطقه 22

خبرایران : در پی دستور مقام قضایی و با حضور نیروهای یگان انتظامی و عوامل شهربان و حریم بان، آرای کمیسیون ماده 100 در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم روستای وردیج منطقه 22 اجرا شد.
اجرای حکم تخریب  ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم روستای وردیج منطقه 22

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، با اجرای 10 مورد حکم تخریب در محدوده حریم روستای وردیج، حدود 2 هزار متر مربع از اراضی که از سوی اشخاص بصورت غیر قانونی تغییر کاربری داده شده بود، آزادسازی شد.

قاسم مولایی شهردار منطقه 22 با اعلام این خبر گفت: « عملیات اجرای آرای کمیسیون ماده 100 صبح امروز 24 شهریور ماه 94 در حریم روستای وردیج صورت گرفت و طی آن، یک رستوران، یک ویلا و تعدادی ابنیه غیر مجاز تخریب شد. این اقدام پس از اخطارهای مکرر و طی مهلت قانونی و بر اساس رای قطعی کمیسیون ماده 100 مبنی بر تخریب صورت گرفت. »

وی افزود: « شهرداری منطقه بر اساس قانون نظارت گسترش بر شهر تهران و حریم شهر تهران از هرگونه ساخت و سازهای بی رویه  افراد فرصت طلب که موجب نابودی منابع طبیعی می شود ، جلوگیری می کند. »

مولایی خاطر نشان کرد: « در اجرای این عملیات حدود 500 نفر از عوامل نیروی انتظامی تهران بزرگ، اکیپ حریم بان  و شهربان، یگان ویژه کلانتری، و واحدهای 137 شهرداری  حضور داشتند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب