امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11836 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۸:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام صالحی اعلام کرد؛

صحبت‌های یک نسل درآلبوم «برمی‌گردم» نهفته است/ هنر به سن و سال ربطی ندارد/ملاک اصلی محبوبیت دربین مردم ارائه اثری سالم و با کیفیت است/مشکلی بین اعضای گروه «آریان» وجود ندارد

خبرایران: پیام صالحی خواننده آلبوم «برمی‌گردم» گفت: اعضای گروه موسیقی آریان شعور و سواد بالایی دارند و وقتی آخرین آلبوم مان مجوز نگرفت بچه‌ها از هم برای مدت چند سال دور بودند و همین مسائل باعث دلسردی و عدم فعالیت ما شد
صحبت‌های یک نسل درآلبوم «برمی‌گردم» نهفته است/ هنر به سن و سال ربطی ندارد/ملاک اصلی محبوبیت دربین مردم ارائه اثری سالم و با کیفیت است/مشکلی بین اعضای گروه «آریان» وجود ندارد

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری و مراسم رونمایی از آلبوم «برمی‌گردم»بعدازظهر امروز با حضور«پیام صالحی» خواننده آلبوم «برمی‌گردم»،«حامد برادران»آهنگساز، «یاها کاشانی» مدیرهنری و ترانه سرا،«شراره فرنژاد» سازننده ملودی و ترانه سرا،«علیرضا طباطبایی»،«مهرزاد امیرخانی»،«میلاد باران»،«میلاد ترابی»، «ماهان بهرام خان»، «پیام هوشمند»، «سینا شعبانخانی»،«شهاب اکبری»، «کوشان حداد»، «انوشیروان تقوی» ازاعضای گروه این آلبوم ، هنرمندانی چون «محمدرضا گلزار»، «کاوه سماک ‌باشی» و  خبرنگاران حوزه موسیقی درمجتمع کوروش برگزارشد.

دراین مراسم که اجرای  آن را «محمد سلوکی» مجری تلویزیون برعهده داشت ،«پیام صالحی» خواننده آلبوم «برمی‌گردم» درخصوص انتشار  این آلبوم و حواشی که در خصوص گروه موسیقی آریان به وجود آمده ، اظهارداشت: نخستین گروه موسیقی پاپ به صورت مختلط بعد از انقلاب را ما افتخار داشتیم که تشکیل دادیم و اکنون گروه آریان به دلایلی چند سال است که فعالیت خودرا متوقف کرده است.

خواننده آلبوم «برمی‌گردم»تصریح کرد: به عنوان یکی از اعضای گروه آریان من تصمیم گرفتم فعالیتم را به صورت مستقل ادامه دهم به همین دلیل آلبوم «برمی‌گردم» را منتشر کردم  و در آلبوم «برمی‌گردم» صحبت‌های یک نسل نهفته است. نسلی که من با آنان زندگی کردم.

صالحی خاطرنشان کرد بسیار خوشحالم که پس از چند سال سکوت و با داشتن سابقه‌ ای ۱۵ ساله، دوباره به دنیای موسیقی بازگشتم و سعی کردم کاری را که می‌خواهم انجام بدهم فضای تازه‌ای را ترسیم کند که دراین راه دوستان خوبم «یاحا کاشانی» و دیگر دوستان مرایاری کردند.

وی ادامه داد: سال‌ها پیش به دلیل محدود شدن فعالیت گروه و به اختلاف‌خوردن با شرکت «ترانه» ما سعی در فعالیتی مستقل با گروه از این شرکت داشتیم؛ اما به دلیل درخواست مبلغ بالای شرکت نتوانستیم قطعات پیشین گروه را به انحصار خود در بیاوریم و علی پهلوان که در استرالیا اقامت داشت، شرط بازگشت به گروه را در دست داشتن قطعات پیشین برای اجرا در کنسرت‌ها دانست که همین امر دلیل اختلافی بود که علی پهلوان با گروه امروز من همراه نشد.

صالحی یادآورشد: برای تشکیل دوباره گروه آریان باید مجوزهای لازم را می‌گرفتیم. نخستین مجوز را باید از شرکتی دریافت می‌کردیم که با آریان قرارداد داشت. متأسفانه این شرکت رقم هنگفتی را برای اجازه فعالیت از ما طلب می‌کرد که پرداخت آن از عهده ما خارج بود. ضمن اینکه برخی از اعضای گروه مانند علی پهلوان که هم اکنون در استرالیا به سر می‌برد تنها در شرایطی حاضر به همکاری با گروه بود که قطعات قدیمی گروه آریان را هم اجرا می‌کردیم ،بنابراین امیدوارم انتشار آلبوم «برمی‌گردم» و شنیده شدنش از سوی اعضای قدیمی گروه آریان بهانه‌ای باشد برای بازگشت دوباره دیگر اعضا و ادامه فعالیت گروه آریان.

این خواننده با اشاره به اختلافات موجود در گروه آریان گفت: اعضای این گروه شعور و سواد بالایی دارند. از همان روز اول ما با همدلی و گذشت کنار هم قرار گرفتیم. مشکلی بین ما وجود نداشت که بخواهد به تعطیلی گروه بیانجامد. وقتی آخرین آلبوم مان مجوز نگرفت بچه‌ها از هم برای مدت چند سال دور بودند و همین مسائل باعث دلسردی و عدم فعالیت ما شد.

وی تاکید کرد: برای ارتباط بامخاطب مهم این است که کار درستی را ارائه کنیم. هنر به سن و سال ربطی ندارد. اگر گروه بتواند اثری در خود تولید کند به طور حتم با مخاطب ارتباط لازم را برقرار می‌کند. بحث دیگر می‌ماند برعهده مخاطب که با چه اثری ارتباط برقرار می‌کند.

خواننده سابق گروه موسیقی آریان ابرازداشت: هنوز هم بر سر حرف خود ایستاده‌ام که هر یک از افراد گروه تمایل همکاری با من را داشته باشند، به گرمی از آن‌ها استقبال می‌کنم و آغوش من به روی آن‌ها باز است. ضمن اینکه برای این آلبوم و فعالیت دوباره با اعضای سابق دعوتنامه رسمی ارسال کردم.

خواننده آلبوم «برمی‌گردم» در خصوص شرایط فعلی موسیقی ایران گفت: هنوز که هنوز است خیلی از خواننده های قدیمی به خاطر اینکه قوی کار می کنند هنوز میان مردم محبوب هستند پس ملاک اصلی محبوبیت، ارائه اثر سالم و با کیفیت به مردم است.

این خواننده‌ موسیقی پاپ درخصوص آلبوم ابرازداشت: آلبوم«برمیگردم»با حضور ترانه‌سراها، آهنگسازان و تنظیم‌کننده‌های خوب، به نام و حرفه‌ای و با فضایی متفاوت ساخته شد و در این آلبوم از بین 30 قطعه‌ای که آماده کرده بودیم، 14 قطعه را انتخاب کردیم و امیدوارم مورد توجه علاقه مندان دنیای موسیقی  قراربگیرد.

صالحی درپایان گفت:دراین آلبوم در بخش ترانه، «یاحا کاشانی»، «شراره فرنژاد»، «مهرزاد امیرخانی»،درقسمت آهنگسازی «بابک جهانبخش»، «مازیار فلاحی»، «انوشیروان تقوی»، «میلاد باران»، «یاحا کاشانی»، «شراره فرنژاد»، «میلاد ترابی»، «ماهان بهرام خان»، «پیام هوشمند»، «سینا شعبانخانی»، «حامد برادران» و خود من حضور داشته‌ایم. در بخش تنظیم نیز «شهاب اکبری»، «حامد برادران»، «کوشان حداد»، «میلاد ترابی»، «پیام هوشمند» و «انوشیروان تقوی» حضور داشته‌اند که اکثر دوستان در بخش میکس و مستر نیز با من همکاری کردند، اما میکس و مستر نهایی توسط «حامد برادران» انجام شده است.

در ادامه این مراسم «یاحا کاشانی» ترانه ‌سرا، خواننده و مشاور هنری آلبوم «بر می‌گردم»نیزطی سخنانی اظهارداشت: در موسیقی همیشه حرف برای گفتن زیاد است و من به همراه پیام صالحی سعی کردیم، تمامی قطعات آلبوم را با احساس واقعی و عمیق خود بدون هیچ بزرگنمایی بسازیم.

ترانه ‌سرا، خواننده و مشاور هنری آلبوم «بر می‌گردم» تاکید کرد: من با پیام صالحی 3 سال پیش آشنا شدم و قرار بود تنها با 3 قطعه با وی همکاری کنم اما به دلیل نزدیک بودن احساسمان به یکدیگر این همکاری ادامه پیدا کرد و ۱۲ قطعه از آلبوم را ترانه‌سرایی کردم و حالا علاوه بر ترانه‌سرا به عنوان مشاور هنری در این آلبوم فعالیت دارم.

کاشانی در خصوص واقعی‌بودن ترانه‌های این آلبوم هم افزود: قرار بود ما سوژه پیدا کنیم و در کنار آن توانایی‌های یکدیگر را مخلوط کنیم تا نتیجه‌ای که می‌ببینیم حاصل شود.

«حامد برادران» از تنظیم‌کنندگان آلبوم «بر می‌گردم» نیز در ادامه این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: قراربود که در آخرین لحظات وارد این آلبوم بشوم اما بیشترین قطعات را انجام دادم وحی بودم. بسیار خوشحال هستم که این اتفاق افتاد و باردیگر درکنار دوستم خوبم پیام صالحی حضور داشتم وامیدوارم که این اثر بتواند برای علاقه مندان موسیقی جذاب و دوست داشتنی باشد.

وی تصریح  کرد: در تمام مدت فعالیتم، حس نوستالژیکی که به گروه آریان داشتم را سعی کردم حفظ کنم و در نتیجه دو قطعه آکوستیک که به فعالیت آریان نزدیک‌تر بود و دو قطعه جدید را برای این آلبوم بسازم.

بنابراین گزارش، آلبوم «برمی‌گردم» با صدای «پیام صالحی»ازامروز 24 شهریور ماه در سراسر کشور برای علاقه مندان موسیقی پاپ توزیع خواهد شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب