امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11842 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران اعلام کرد؛

راه اندازی تجهیزات سیستم پخش اذان در 2537 مرکز پایتخت / پخش سه نوبت اذان آنلاین در حدود 800 مرکز سطح شهر تهران

خبرایران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از راه اندازی تجهیزات سیستم پخش اذان در 2537 مرکز پایتخت خبر داد و گفت: حدود 800 مرکز تجهیزات پخش آنلاین اذان طی سه نوبت در سطح شهر تهران از سوی شهرداری تهران ایجاد شده است.
راه اندازی تجهیزات سیستم پخش اذان در 2537 مرکز پایتخت / پخش سه نوبت اذان آنلاین در حدود 800 مرکز سطح  شهر تهران

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی با اعلام این خبر اظهار داشت: در دوره اخیر شهرداری تهران نسبت به توسعه فعالیت‌های دینی و اجرای برنامه‌های فرهنگی اقدام کرده و تجهیز پایتخت به سیستم پخش اذان نشانگر اهتمام شهرداری تهران به ارتقا هویت دینی است.

وی ادامه داد: سيستمهاي پخش اذان در مراكز فرهنگي ساختمانهاي اداري و بوستانهاي وابسته به شهرداري مي باشد و با توجه به قرارداد منعقده با سازمان فن آوري اطلاعات و ارتباطات كليه مكانها به شبكه نرم افزاري شهرداري تهران متصل شده است.

امرودی با اعلام اینکه هم اکنون تجهیزات سیستم پخش اذان در 2537 مرکز نصب شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد در 794 مرکز تجهیزات به صورت یکپارچه و آنلاین و در 1743 مرکز تجهیزات آفلاین است که در سه نوبت اذان در شهر تهران از طریق این سیستم ها پخش می شود.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب