امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11844 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در برنامه این هفته اردوی تهرانگردی فرهنگسرای امام(ره)؛

برج میلاد میزبان اهالی محله جماران

خبرایران: اردوی یکروزه تهرانگردی کانون گردشگری فرهنگسرای امام(ره) پنجشنبه این هفته به بازدید از برج میلاد تهران اختصاص دارد .
برج میلاد میزبان اهالی محله جماران

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای امام (ره)؛ در این برنامه که از ساعت 9 تا 13 روز پنجشنبه 26 شهریورماه در قالب اردوی تهرانگردی برگزارمی شود، پدران، مادران، فرزندان و اعضاءکانون گردشگری فرهنگسرای امام(ره) از نزدیک با قابلیت ها و جاذبه های برج میلاد تهران آشنا خواهند شد.

این برنامه شامل بازدید ازسکوی دیدبانی باز، موزه مشاهیر، سکوی دیدبانی بسته وگنبد آسمان در برج میلاد است.

گفتنی است؛برنامه هفتگی اردوهای یکروزه تهرانگردی فرهنگسرای امام (ره) درمنطقه یک با هدف آشنایی شهروندان با اماکن تاریخی مذهبی و همچنین جاذبه های گردشگری کلان شهرتهران برگزار می شود.

شایان ذکر است؛ برج ميلاد تهران با 435 متر ارتفاع؛ بلندترين برج در پایتخت ايران و ششمین برج مخابراتي جهان است که درارتباط با گسترش ارتباطات بيسيم در سطح تهران بزرگ، بهينه سازي پوشش راديو و تلويزيون، ايجاد زيرساخت هاي تلويزيونی ديجيتال، كنترل ترافيك، هواشناسي وگردشگری کاربری دارد.

 علاقمندان جهت ثبت نام درکانون گردشگری فرهنگسرای امام(ره) می توانند به نشانی نیاوران، خیابان شهید باهنر،کوچه امیرسلیمانی مراجعه کنند، یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 26100895 تماس گرفته و یا از سایت http://imam.farhangsara.ir  بازدیدکنند .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب