امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11852 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکتر ضرغامی اعلام کرد؛

خانه مطبوعات به همت اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران در شهرستانها شکل می گیرد

خبرایران: دکتر برزین ضرغامی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران در خصوص ساماندهی مطبوعات استان تهران گفت: خانه مطبوعات به همت اداره کل وبا حضور اصحاب رسانه در شهرستانها تا نیمه اول مهرماه شکل می گیرد.
خانه مطبوعات به همت اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران در شهرستانها شکل می گیرد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران ، دکتر برزین ضرغامی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران در خصوص ساماندهی مطبوعات استان تهران اعلام کرد: خانه مطبوعات به همت اداره کل وبا حضور  اصحاب رسانه در شهرستانها تا نیمه اول مهرماه شکل می گیرد.

دکتر برزین ضرغامی افزود :با توجه به این که یکی از اهداف و شعارهای اداره کل از ابتدای سال 93 تشکیل تشکلهای غیردولتی در حوزه های مختلف فرهنگ و هنراست ،  که خانه مطبوعات یکی از مهمترین اهداف ما به منظور ساماندهی وضعیت مطبوعات شهرستانهای استان تهران و به منظور تحقق شعار واگذاری امور به اصحاب رسانه می باشد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران ادامه داد: مطبوعات استان در ابعاد مختلف دچار آسیب های فراوان است که بیشتر مسایل این حوزه می بایست توسط صنفی متخصص و آشنا به امورسانه پیگیری و حل شود .

ایشان درادامه افزود: از مهمترین معضلات مطبوعات در شهرستانها ، حضور افراد غیر متخصص در  عرصه مطبوعات ، نبود نشریات محلی وسایه سنگین ویژه نامه ی روزنامه های سراسری  ست  که تبدیل به معضل شده اند .

دکتر ضرغامی همچنین ادامه داد : شناسنامه دار شدن مطبوعات شهرستانهااعم از نشریات محلی ، دفاتر سرپرستی ، روزنامه نگاران و خبرنگاران ودفاتر توزیع گامی مهمی در بهبود فعالیت رسانه ای شهرستانها خواهد بود.

ایشان در پایان اعلام کرد: خانه مطبوعات طبق فراخوان و براساس اساسنامه ابلاغی معاونت مطبوعات به شهرستانها ابلاغ شده است که ادارات تابعه موظف هستند ظرف مدت یک ماه آینده خانه مطبوعات را تشکیل دهند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران درپایان از اصحاب رسانه خواست تا با حضور پررنگ در جهت تشکیل خانه مطبوعات ، این اداره کل را در مهمترین گام ساماندهی حوزه مطبوعات یاری دهند.وهرگونه نقطه نظر و مطالب خورا با این  اداره کل در میان بگذارند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب