امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11862 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

طی اقدامی فرهنگی آموزشی از سوی شهرداری منطقه 22صورت گرفت؛

توزیع 3 هزار کیسه زباله همگون با طبیعت میان مراجعه کنندگان به بوستان جنگلی چیتگر

خبرایران: در اقدامی جدید از سوی شهرداری منطقه 22، حدود 3 هزار کیسه تجزیه پذیر در بوستان جنگلی چیتگر و در میان مراجعه کنندگان این بوستان توزیع شد.
توزیع 3 هزار کیسه زباله همگون با طبیعت میان مراجعه کنندگان به بوستان جنگلی چیتگر

 به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه22، قاسم مولایی شهردار منطقه در این باره گفت: « بوستان جنگلی چیتگر یکی از قطبهای مهم تفریحی و گردشگری تهران است که شهروندان  بسیاری از دیگر نقاط شهر تهران برای گردش و تفریح به آن مراجعه می کنند. از آنجا که بحث نظافت این بوستان زیبا همزمان با ارتقای کیفیت فضای سبز آن، همواره برای شهرداری منطقه از نکات مهم و قابل توجه بوده، برنامه جدیدی پیش بینی شد تا همزمان با ارتقای نظافت و زیبایی بوستان جنگلی چیتگر، سطح فرهنگ شهروندان در خصوص کاهش مصرف کیسه‌‌های پلاستیکی و معرفی کیسه‌های زیست تخریب‌پذیر نیز ارتقا یابد. از این رو طی برنامه ای، گروه‌های آموزشی در این بوستان به توزیع کیسه‌های زیست تخریب‌پذیر و آموزش به شهروندان در ورودیهای شرقی و غربی بوستان جنگلی چیتگر اقدام کردند.  

وی افزود: در این برنامه که از سوی واحد محیط زیست و انرژی حوزه امور شهری و محیط زیست منطقه 22 و در بازه زمانی 2 روزه و در روزهای تعطیل آخر هفته اجرا شد ، حدود 80کیلو کیسه زیست تخریب‌پذیر میان حاضران در بوستان جنگلی چیتگر توزیع شد . این برنامه، تا آخر شهریور ماه ادامه دارد.   

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب