امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11878 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون اول رئیس اداره امنیت فدرال روسیه اعلام کرد؛

پیوستن ۲۴۰۰ نفر از شهروندان روسی به داعش/آواره شدن شهروندان سوری به دلیل گسترش قلمرو داعش رخ داده است

خبرایران: مسکو می‌گوید: هم اکنون حدود ۲۴۰۰ شهروند روس به نیروهای گروه تکفیری داعش پیوسته‌اند و در حال انجام اقدامات تروریستی هستند.
پیوستن ۲۴۰۰ نفر از شهروندان روسی به داعش/آواره شدن شهروندان سوری به دلیل گسترش قلمرو داعش رخ داده است

به گزارش خبرایران به نقل از خبرگزاری «APA»، «سرگی اسمیرنف»، معاون اول رئیس اداره امنیت فدرال روسیه،  دیروز، 27 شهریورماه، با اعلام این خبر گفت: حدود 3000 نفر نیز از کشورهای آسیای مرکزی به گروه داعش پیوسته‌اند و در حال جنگ در صف این گروه تروریستی هستند.
اسمیرنف که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، درباره اوضاع مهاجران آواره در اروپا نیز گفت: احتمال می‌رود مسئله آوارگان مهاجری که از خاورمیانه به اروپا گریخته‌اند با افزایش تعداد آنان بغرنج‌تر شود و این مسئله می‌تواند به صورت بالقوه «تهدید جدی» برای روسیه به حساب آید.
وی همچنین تصریح کرد: این ادعا که حمایت مسکو از حکومت سوریه تاثیر منفی به بار می‌آورد و به طور اخص موجب آوارگی تعداد بیشتری از مردم می‌شود درست نیست. آواره شدن شهروندان سوری به دلیل گسترش قلمرو داعش رخ داده است.
اسمیرنف در ادامه با اشاره تلویحی به ایالات متحده آمریکا گفت: برخی کشورها سعی دارند از همکاری‌ها در سطح بین‌المللی برای مبارزه با تروریسم شانه خالی کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب