امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11881 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معدنی‌پور اعلام کرد؛

اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه روز ملی خانواده در محلات و مناطق پایتخت

خبرایران: مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران از اجرای طرح روز ملی خانواده جهت تحکیم بنیان خانواده در شهر تهران ویژه مناطق ۲۲ گانه با حضور بیش از ۲۴۰۰۰ مخاطب و حدود ۴۰۰ برنامه در مناطق و سرای محلات خبر داد.
اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه روز ملی خانواده در محلات و مناطق پایتخت

به گزارش خبرایران، نرگس معدنی پور، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: بدون شک تحکیم بنیان خانواده و اعتلای جایگاه و کارآمدی آن قادر است به همراه خود زمینه حیات طیبه و زندگی شایسته را برای مردم فراهم کند. موضوعات و مسائل مختلف اجتماعی، مانند فضیلت‌های اخلاقی، حجاب، رفتارهای سالم و بهنجار اجتماعی و شهروندی، سبک زندگی و گرایش های فرهنگی می‌توانند در چارچوب برخورداری از خانواده های کارآمد و متعالی در افق مبانی دینی و بومی، تحقق پیدا نمایند.

معدنی‌پور گفت: با نگاهی به ارائه آمارهای مرتبط با مسأله خانواده در ایران در‌می‌یابیم که ارائه معیارهایی برای رسیدن به سعادتمندی و زندگی بهتر و نیز برخورداری از خانواده‌ای موفق امری ضروری محسوب می‌شود. لذا این اداره کل انتظار دارد با هرچه بهتر برگزار نمودن برنامه های مربوط به روز ملی خانواده درتحقق این امرمهم از هیچ کوششی فروگذار نباشد.

وی در ادامه گفت: از اهداف برگزاری این طرح ارتقاء دانش و توان‌افزایی خانواده‌ها، تقویت هویت دینی و بستر‌سازی ازدواج صحیح برای ایجاد خانواده کارآمد و پایدار و بستر سازی خانواده برای رسیدن به جامعه‌ای مطلوب  به‌شمار می‌رود.

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران تصریح نمود: برگزاری جشن، نشست، اردو و مسابقه از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت این روز در مهمترین محورهای این برنامه‌ها شامل محور دین و اخلاق  برگزار می‌شود.

معدنی پور در ادامه گفت: زمان برگزاری برنامه‌ها حد فاصل 24 شهریور تا 17 مهر ماه (1 تا 25 ذی الحجه) مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب