امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11897 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

احسان النمر در بازدید از پروژه های مدیریت شهری در منطقه 22 تصریح کرد؛

فکر خلاق ایرانی باعث ایجاد پروژه های بزرگی چون دریاچه و آبشار تهران شده است

خبرایران: مدیر امور شهرداریها در شهر بقاع لبنان، در بازدید از پروژه های منطقه 22 گفت: هر بار به ایران سفر می کنم، شاهد اتفاقات جدیدی در تهران هستم. این اتفاقات از آنجا نشات می گیرد که ایرانی به خلاقیت باور دارد و این موضوع برای ما بسیار جلب توجه می کند.
فکر خلاق ایرانی باعث ایجاد پروژه های بزرگی چون دریاچه و آبشار تهران شده است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، احسان النمر مدیر امور شهرداری های شهر بقاع لبنان که با همراهی هیئتی 10 نفره از شهرداران و روسای اتحادیه و نمایندگان شهرداریهای این شهر که از دریاچه شهدای خلیج فارس و آبشار تهران بازدید کرده بود، در پایان بازدید خود و همکارانش ، هدف از حضور در ایران و تهران را تبادل تجارب در زمینه های عملیاتی و اداری اعلام کرد و گفت: « آمده ایم از نزدیک بچشم ببینیم که شهرداری تهران در زمینه های محیط زیستی و ... چگونه عمل می کند و مطمئنیم این بازدیدها موجب بالا رفتن تجربه شهرداران و روسای اتحادیه شهرداریها خواهد شد.»

وی پروژه های دریاچه و آبشار را نشانه ای از خلاقیت مردم ایران در اجرای پروژه ها دانست و تاکید کرد: « دومین بار است که به دیدار مسئولان شهرداری تهران آمده ام. معتقدم که فکر ایرانی باز و خلاق است چون هر بار به ایران می آیم شاهد اتفاق خوشایند جدیدی هستم. دریاچه و آبشار پروژه هایی هستند که شهرت و کاربری جهانی دارند و اجرای آنها از این موضوع سرچشمه می گیرد که در تهران به محیط زندگی شهروندان اهمیت داده می شود. »

النمر با تقدیر از عملکرد شهرداری منطقه 22 در اجرای پروژه های کلان گفت: « شکی نیست که محیط زیست یکی از رگه های حیاتی زندگی شهروندی است و شهرداری منطقه 22 هم بخاطر توجه به همین موضوعات است که بعنوان شهرداری نمونه تهران معرفی شده است. »

قاسم مولایی شهردار منطقه 22 و تنی چند از همکارانش در این برنامه، مهمانان لبنانی منطقه را همراهی کردند و مولایی در حین بازدید، توضیحاتی در خصوص ویژگی های منطقه ارائه کرد. در این برنامه، هیئت بازدید کننده لبنانی از پروژه های در حال اجرای پزشکی سلامت نیز تقدیر بعمل آوردند.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب