امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11904 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آغاز به کار اولین نمایشگاه استانی رسانه های دیجیتال در سال 94

خبرایران: آذربایجان شرقی، اولین استانی است که میزبان نمایشگاه استانی رسانه‌های دیجیتال در سال جاری است که از نهم تا سیزدهم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.
آغاز به کار اولین نمایشگاه استانی رسانه های دیجیتال در سال 94

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تبریز با هدف فراهم کردن محیطی به منظور ایجاد همدلی و هم افزایی بین پدید آورندگان آثار دیجیتالی، توسعه فرهنگ‌سازی استفاده از رسانه‌های دیجیتال، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و امکان عرضه آسان محصولات فرهنگی و هنری دیجیتال برگزار می شود.

در این نمایشگاه تولید کنندگان، آخرین محصولات و آثار تولیدی خود را در بخشهای اصلی نرم‌افزارهای ‌چند رسانه‌ای، نرم‌افزارهای تلفن همراه، پایگاه‌های ‌اینترنتی و بازی‌های رایانه‌ای به نمایش خواهند داد.

بنابراین گزارش؛ استان آذربایجان شرقی پیش از برگزاری این نمایشگاه، تجربه برگزاری دو دوره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال را در سال‌های گذشته داشته است.

ناشران تا تاریخ 5 مهرماه فرصت دارند تا برای ثبت نام و حضور در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تبریز به نشانی login.saramad.ir مراجعه کنند.

شایان ذکر است که بعلت محدودیت فضا، اولویت با کسانی است که زودتر مراحل ثبت نام را تکمیل نموده باشند.

این نمایشگاه از تاریخ 9 مهرماه الی 13 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های تبریز آماده بازدید عموم مردم می باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب