امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11906 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۹:۱۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ايثارگر نوانديش خدمتگزاراعلام کرد/1؛

شعارفرهنگ برائت از مشرکین تفکر حمایت از مظلوم را زنده نگه‌داشته /امروز شاهد حرکت‌های تروریستی آل‌سعود در یمن هستیم/ باید برای احیای آرمان‌های انقلاب تفکر ایثار و شهادت ترویج داده شود

خبرایران: حسین اسماعیلی دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ايثارگر نوانديش خدمتگزارگفت: برائت از مشرکین اصول توحیدی ماست و امام راحل بنیان‌گذار تفکر برائت از مشرکین بودند که در حال حاضر انزجار از استکبار جهانی و مشرکین زمان الخصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی در راس امور قرار دارد .
شعارفرهنگ برائت از مشرکین تفکر حمایت از مظلوم را زنده نگه‌داشته /امروز شاهد حرکت‌های تروریستی آل‌سعود در یمن هستیم/ باید برای احیای آرمان‌های انقلاب تفکر ایثار و شهادت ترویج داده شود

به گزارش خبرنگارخبرایران، آیین پاسداشت شهدای برائت از مشرکین بیت‌الله الحرام عصر روز گذشته با حضور «حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قمی» معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری ، «حسین اسماعیلی » دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ايثارگر نوانديش خدمتگزار، خانواده های شهدا ، جمعی از مسولین کشوری و لشگری و اصحاب رسانه در فرهنگسرای امام (ره) برگزار و دراین مراسم «حسین اسماعیلی» دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ايثارگر نوانديش خدمتگزار طی سخنانی اظهارداشت: آیین پاسداشت شهدای برائت و یاد و نام شهدا باید همیشه زنده نگه داشته شود و زنده نگه‌داشتن این روز از واجبات است چرا که پس از این اتفاق جهان اسلام متاثر گردید.

دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ايثارگر نوانديش خدمتگزارتصریح کرد: برائت از مشرکین اصول توحیدی ماست و امام راحل بنیان‌گذار تفکر برائت از مشرکین بودند که در حال حاضر انزجار از استکبار جهانی و مشرکین زمان الخصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی در راس امور قرار دارد که باید از آنان برائت جست.

وی عنوان داشت: امروز شاهد حرکت‌های تروریستی آل‌سعود در یمن هستیم و امروز حرکت‌های  تروریستی در کشورهای بحرین، عراق و سوریه بوجود آمده و روز به روز دست به جنایت‌های وحشیانه‌ای می‌زنند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: شعارفرهنگ برائت از مشرکین تفکر حمایت از مظلوم را زنده نگه‌داشته است.بعضی‌ها در این راستا برائت از مشرکین را شعار و یک کار نمادین می‌دانند و به ادامه حرکت آن توجهی ندارند در واقع برائت از مشرکین مقدمه‌ای است جهت اینکه همه مردم مسلمان جهان در زندگی‌شان برائت از مشرکین و زورگویان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی درپایان ابرازداشت: در آن مقطع زمانی 270 نفر از زائران ما در بیت‌الله الحرام به شهادت رسیدند که بسیار ناراحت‌کننده بود. بنابراین فرهنگ شهادت باید همیشه وجود داشته باشد و این از ضروریات است . ضمن اینکه امروز برای احیای آرمان‌های انقلاب باید تفکر ایثار و شهادت زنده نگه داشته و ترویج داده شود.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب