امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11930 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری مرحله کشوری یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی

خبرایران: مرحله کشوری یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی از تاریخ 20 مهر لغایت 23 مهر ماه در استان قم برگزار می گردد.
برگزاری مرحله کشوری یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، بنابر اعلام دبیرخانه یازدهمین جشنواره قرآن و عترت در این دوره از مسابقات قرآن و عترت دانشگاه بیش از ده هزار نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان در شش بخش شفاهی، کتبی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری با هم به رقابت پرداختند.

در مرحله استانی این جشنواره که از خرداد ماه سال جاری آغاز شده بود پس از برگزاری مرحله نخست مسابقات، آثار اساتید، کارکنان و دانشجویانی که موفق شده بودند حد نصاب امتیاز لازم را كسب نمايند به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید و سپس توسط گروه های داوری مورد ارزیابی قرار گرفت.

در این دوره از مسابقات به منظور ارتقاء بیش از پیش سطح کیفی جشنواره جهت ارزیابی آثار بخصوص در بخش شفاهی از تیم های داوری در سطح ملی مورد استفاده قرار گرفت که استاد دکتر شعاعی به همراه استاد دهدشتی، استاد معتمدی، استاد کسمایی، سرکار خانم ادیب زاده، سرکار خانم ایزدی و ... به داوری آثار بخش شفاهی پرداختند.

همچنین مسابقات کتبی یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی در دو مرحله برگزار گردید که مرحله نخست آن در تیرماه سال جاری به صورت اینترنتی اجرا شده از بین حدود هفت هزار نفر شرکت کننده 200 نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان به مرحله نهایی راه یافتند که مسابقات نهایی این بخش هم در اول شهریور ماه به صورت اینترنتی و متمرکز در واحدهای استانی سراسر کشور اجرا گردید و نتایج نهایی اعلام شد.

در بخش هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری جشنواره نيز 762 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید که پس از ارزیابی‌های تیم داوری،‌ نفرات برگزیده بخش های مختلف مشخص شدند.

در مرحلة ملی یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی 114 نفر از دانشجویان مراکز علمی کاربردی سراسر کشور که حد نساب لازم را برای شرکت در بخش شفاهی مسابقات کشوری کسب نمودند با حضور در استان قم در مسابقات پایانی شرکت خواهند نمود. برگزيدگان اين مرحله  به مرحلة ملی این جشنواره بين دانشگاههای سراسر کشور معرفي خواهند شد.

شرکت کنندگان جهت اطلاع بیشتر می توانند همه روزه در ساعات کاری با دبیرخانه یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی به شماره 32937001 – 025 تماس حاصل فرمایند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب