امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11955 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افزایش امتیاز بازآموزی پزشکان عمومی و متخصصان رشته تغذیه در چهارمین همایش طلای سبز

خبرایران: امتیاز بازآموزی پزشکان عمومی شرکت‌کننده در چهارمین همایش طلای سبز و اولین جشنواره طب سنتی افزایش یافت.
افزایش امتیاز بازآموزی پزشکان عمومی و متخصصان رشته تغذیه  در چهارمین همایش طلای سبز

به گزارش خبرایران از ستاد خبری دبیرخانه همایش، امتیاز بازآموزی پزشکان عمومی که در چهارمین همایش طلای سبز و اولین جشنواره طب سنتی حضور داشته باشند با همان هزینه قبلی از 14 به 20 افزایش یافت. شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت ثبت نام به سایت http://www.green-gold.ir یا با شماره تلفن‌های دبیرخانه همایش 6- 88203845 تماس بگیرند.

متخصصان علوم تغذیه در مقاطع(کارشناسی و  کارشناسی ارشد) نیز با شرکت در این همایش 20  امتیاز بازآموزی دریافت می‌کنند. همچنین متخصصان داروسازی در همه مقاطع، متخصصان طب سنتی، فارماکوگنوزی و پزشکان در این همایش امتیاز بازآموزی دریافت می‌کنند.

بازبینی جایگاه فرآورده‌ها و محصولات طبیعی و سنتی در کشور، برقراری ارتباط میان مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی با صاحبان صنایع و مسئولین و مراجع قانون­گذاری، شناسایی نقاط قوت و ضعف موجود در صنعت فرآورده­ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی، معرفی رویکردهای نوین در مسیر پروژه­های مطالعاتی و تحقیقاتی و معرفی ظرفیت و پتانسیل موجود در شرکت­های فعال در صنعت فرآورده­ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی از اهداف برگزاری این همایش است.

سخنرانی‌های علمی، اجراي پنل‌هاي تخصصي،‌ برگزاري کارگاه‌های آموزشی، برپايي نمايشگاه تخصصی ویژه پزشکان، داروسازان و متخصصان،‌ برپایی نمایشگاه تغذیه و طب سنتی برای بازدید عموم و انتشار كتاب همايش برنامه‌های این همایش را تشکیل می‌دهد.

چهارمین همایش طلای سبز و اولین جشنواره طب سنتی 7 تا 10 مهر 1394 در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب