امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1197 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون وزیر راه و شهرسازی،

نقل و انتقال آزاد مسکن مهر راهی برای تامین بودجه این پروژه است

خبرایران : محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی نقل و انتقال آزاد مسکن مهر را عاملی برای تامین بودجه این پروژه دانست و گفت: با آزادسازی خرید و فروش مسکن مهر می توان به تامین بخشی از هزینه های تکمیل این پروژه امیدوار بود.
نقل و انتقال آزاد مسکن مهر راهی برای تامین بودجه این پروژه است

به گزارش خبرایران:محسن نریمان با تاکید بر اهمیت کار شورای مسکن در روند تسریع بهره برداری از پروژه های مسکن مهر، گفت: مکتوم ماندن مشکلات از مهم ترین دلایل تکمیل نشدن مسکن مهر به شمار می رود.

وی نقش دستگاههای اجرایی خدمت رسان را جهت تکمیل پروژه مسکن مهر موثر دانست و افزود: در شورای مسکن باید صراحتا به بیان و بررسی مشکلات بپردازیم و با ارائه راهکار مناسب روند تکمیل این پروژه را تسریع بخشیم.

رییس شرکت عمران شهرهای جدید افزود: دولت برای تامین بودجه مسکن مهر اعتباری مشخص نکرده بلکه تسهیلاتی را که مردم پرداخت می کنند، زمینه تکمیل پروژه مسکن مهر را فراهم می کند.

وی، اختصاص وام های با نرخ سود پایین را عامل اصلی استقبال مردم از پروژه های مسکن مهر دانست و افزود: مردم به امید وام و خرید خانه ارزان قیمت از این پروژه استقبال کردند حال اگر دولت و دستگاه های خدمت رسان بخواهند به دلیل افزایش هزینه در تکمیل مسکن مهر کوتاهی کنند برخلاف تعهد خود عمل کرده اند.

رییس شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به چگونگی فعالیت پیمانکاران در این پروژه، افزود: پیمانکاران پروژه مسکن مهر با رصد همه شرایط پا به عرصه گذاشته و قرارداد همکاری امضا کردند لذا نباید به بهانه گرانی و تورم فعالیت خود را به تاخیر بیندازند بلکه باید از نهایت توان خود در جهت تسریع روند تکمیل این پروژه استفاده کنند.

نریمان همچنین از تکمیل متروی هشتگرد در سال آینده خبر داد و گفت: راه اندازی این خط متروی به میزان قابل توجهی مشکلات حمل و نقل این شهر را برطرف خواهد کرد.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب