امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11976 تاریخ انتشار: جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کارت بیمه تکمیلی و طلایی اعضای صندوق اعتباری هنر صادر می شود

خبرایران: روابط عمومی صندوق اعتباری هنر اعلام کرد: کارت بیمه تکمیلی و طلایی برای تمامی اعضایی که از بیمه تکمیلی درمان این صندوق برخوردارند از هفته آینده صادر می شود.
کارت بیمه تکمیلی و طلایی اعضای صندوق اعتباری هنر صادر می شود

به گزارش خبرایران، کارت بیمه تکمیلی (آرمان کارت) و کارت طلایی در راستای استمرار خدمت رسانی به جامعه هدف صندوق اعتباری هنر شامل هنرمندان، خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران که عضو صندوق هستند، صادر می شود.
اعضا می توانند برای دریافت کارت بیمه از اوایل هفته آینده( از چهارم تا نهم مهرماه) در تهران بر اساس جدول زمانبدی شده و در تاریخ مورد نظر با در دست داشتن کارت ملی به ساختمان مرکزی صندوق اعتباری هنر مراجعه و کارت خود را دریافت کنند.
براساس این گزارش اعضای شهرستانی نیز می توانند برای دریافت آرمان کارت و کارت طلایی خود به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محل اقامت خود مراجعه کنند.
براین اساس هنرمندانی که در سال گذشته از طرح بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر بهره مند شده اند، تنها کارت طلایی ویژه خدمات دندانپزشکی را دریافت خواهند کرد.
جدول مراجعه اعضا به منظور دریافت کارت بیمه تکمیلی و کارت طلایی در سایت این صندوق قابل مشاهده است.
 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب