امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11985 تاریخ انتشار: شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رونمایی از جدیدترین فرآورده رفع سندرم روده در همایش طلای سبز

خبرایران: در چهارمین همایش و نمایشگاه طلای سبز از جدیدترین فرآورده برطرف‌کننده سندروم روده تحریک‌پذیر توسط شرکت گل دارو رونمایی می‌شود.
رونمایی از جدیدترین فرآورده رفع سندرم روده در همایش طلای سبز

به گزارش خبرایران از ستاد خبری همایش، محلول خوراکی آیبروگل تولید شرکت گل‌دارو نخستین فرآورده با خاصیت ضد نفخ و ضد اسپاسم معده و روده، گاستریت و اختلال دستگاه گوارش است که از عصاره‌های گیاهی آیبریس، عصاره هیدروالکلی گیاهان سنبل ختانی، بابونه شیرازی، زیره سیاه، خار مریم، نعناع فلفلی و شیرین بیان ساخته شده است و در چهارمین همایش طلای سبز رونمایی می‌شود.

مطالعات بالینی صورت گرفته بر قطره آیبروگل ثابت کرده است که اثر بخشی آن بالاتر از داروهای متوکلوپرامید و سیزاپراید در درمان اختلال گوارشی است و مانع یبوست و اسهال می‌شود.

سندرم روده تحريك‌پذير بيماري بسيار شايعي است كه در بيش از 15 درصد مردم جامعه به چشم مي‌خورد و 50 درصد بيماراني كه به متخصصان بيماري‌هاي گوارشي مراجعه مي‌كنند، دچار اين بيماري هستند. بسياري از افراد مبتلا به سندرم روده تحريك‌پذير يا IBS با اين فكر از خواب صبحگاهي برمي‌خيزند كه چگونه فعاليت روزانه خود را با وجود علائیي همانند درد شكمي، اسهال، تهوع و نفخ پي ‌بگيرند.

چهارمین همایش و نمایشگاه طلای سبز 7 تا 10 مهر 1394 در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب