امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12017 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعلام کرد؛

شروع ثبت نام سومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت به صورت الکترونیکی در سال جاری

خبرایران: کورش پرند رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور اعلام کرد: ثبت نام سومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت به صورت الکترونیکی تا ساعت 24 روز سه شنبه چهاردهم مهر ماه ادامه می یابد.
شروع ثبت نام سومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت به صورت الکترونیکی در سال جاری

به گزارش خبر ایران از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، کورش پرند رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور گفت: سومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت از سوم تا دهم آبانماه امسال به شکل الکترونیکی برگزار می شود.

وی درباره نحوه ثبت نام متقاضیان در سومین آزمون ادواری سنجش مهارت در سال 1394، اظهار داشت: داوطلبان با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری می توانند تا چهاردهم مهر ماه در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمایند.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت، افزود: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان براساس حرفه انتخابی زمان ثبت نام خود در آزمون های کتبی شرکت خواهند نمود و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره 50 از 100 مجاز خواهند بود در آزمون های عملی شرکت کنند.

وی اضافه کرد: داوطلبان شرکت در این آزمون ها می توانند از 27 تا 29 مهرماه با مراجعه به سامانهhttp://advari.irantvto.ir و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

پرند گفت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه کنند.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت، ادامه داد: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می توانند با شماره تلفن های 32519616-026 ،32519727-026 و 32522136- 026و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب