امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12028 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در مجمع عمومی سالانه اتحادیه ویدئو رسانه ایران عنوان شد؛

تاکید موسسات ویدئو رسانه و نمایش خانگی بر افزایش وحدت و همدلی و پیگیری مطالبات معوقه از سازمان سینمایی

خبرایران: در انتخابات سالانه بازرسان اتحادیه مدیران موسسات تصویر مهر هشتم و ریز موج به عنوان بازرسان اتحادیه انتخاب شدند
تاکید موسسات ویدئو رسانه و نمایش خانگی بر افزایش وحدت و همدلی و پیگیری مطالبات معوقه از سازمان سینمایی

مجمع عمومی سالانه اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه (سینمای خانگی) ایران با حضور اکثریت اعضای اتحادیه در محل هتل ونوس تهران برگزار و شرکت کنندگان در مجمع با تاکید بر افزایش وحدت و همدلی از هیات مدیره اتحادیه خواستار پیگیری مطالبات معوقه خود ازسازمان سینمایی شدند..

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه (سینمای خانگی) ایران، در مجمع عمومی سالانه این تشکل صنفی که با شرکت بیست موسسه ویدئو رسانه (اصالتا و وکالتا) و حضور آقای سلیمانی نماینده ناظر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، یوسف آقاپور بازرس سال گذشته اتحادیه در ابتدا گزارشی را از روند فعالیت های هیات مدیره به همراه دیدگاهها و پیشنهادات خود ارائه داد. سپس گزارش مالی سال 94-93 اتحادیه توسط فرهاد رحمتی خزانه دار این تشکل صنفی قرائت شد که مورد تصویب بازرس و حاضران قرار گرفت و در ادامه نیز بودجه سال 95-94 اتحادیه نیز به تصویب بازرس و حضار رسید. در ادامه جلسه دکتر حمیدرضا نوروزی رییس اتحادیه در سخنانی ضمن ارائه گزارش عملکرد فعالیت یکسال گذشته هیات مدیره  بر ضرورت افزایش وحدت و همدلی موسسات تاکید و از برخی رفتارها که سبب ایجاد تفرقه و دو دستگی در صنف شده انتقاد کرد. نوروزی همچنین تحلیلی از آخرین وضعیت مبارزه با تکثیر غیر مجاز، تعامل سازمان سینمایی با اتحادیه، مساله VOD و نقش تعیین کننده موسسات ویدئو رسانه که تاکنون با بی توجهی سازمان سینمایی  روبرو شده را به حاضران ارائه و از لزوم پیگیری مطالبات قانونی موسسات ویدئو رسانه که توسط سازمان سینمایی به حالت تعلیق درآمده سخن گفت.

بر پایه این گزارش موسسات حاضر در مجمع نیز با تاکید بر افزایش وحدت و همدلی فیمابین از هیات مدیره اتحادیه درخواست کردند تا اقدامات و پیگیری های قانونی لازم را برای احقاق مطالبات معوق مانده ایشان از سازمان سینمایی انجام دهد.

این گزارش می افزاید: در مرحله پایانی مجمع نیز انتخابات سالانه بازرسان اتحادیه با حضور و نظارت نماینده اتاق بازرگانی به صورت مخفی انجام شد که  پس از انصراف حسین قندهاری مدیر عامل موسسه پارسیان مشهد از کاندیداتوری ،یوسف آقاپور مدیر عامل موسسه ویدئو رسانه تصویر مهر هشتم به عنوان بازرس اصلی و سعید بنایی مدیر عامل موسسه ریز موج به عنوان بازرس علی البدل اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه (سینمای خانگی) ایران به مدت یکسال انتخاب شدند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب