امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12029 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر بین‌الملل جشنواره فیلم «محمد(ص) پیامبر صلح» منصوب شد

خبرایران: طی حکمی از سوی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مریم نقیبی به سمت مدیر بین‌الملل نخستین جشنواره فیلم «محمد(ص) پیامبر صلح» منصوب شد.
مدیر بین‌الملل جشنواره فیلم «محمد(ص) پیامبر صلح» منصوب شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی و امور رسانه‌ای، طی حکمی از سوی محمدرضا حشمتی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مریم نقیبی به سمت مدیر بین‌الملل نخستین جشنواره فیلم «محمد(ص) پیامبر صلح» منصوب شد.

متن حکم  وی به این شرح آمده است:

«سرکار مریم نقیبی

با اهداء سلام

نظر به سوابق – دانش و صلاحیت؛ شما را به عنوان مدیر بین‌الملل جشنواره فیلم محمد(ص) پیامبر صلح منصوب می‌کنم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه مطالعه و تعامل با کارشناسان و مدیران فعالیت‌های هنری- فرهنگی و قرآنی و استفاده از تمام ظرفیت‌های محتوایی در ارائه برنامه‌های مفید و مؤثر در برگزاری هرچه بهتر این رویداد مهم فرهنگی موفق باشید.

مریم نقیبی دارای مدرک کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد تهران، فعالیت خود را از سال 71 با کارشناسی و راه‌اندازی بانک اطلاعات فیلم و جمع‌آوری اطلاعات مربوط به فیلم‌های تولید شده سراسر جهان در حوزه هنری آغاز و در سال 73 اقدام به راه‌اندازی واحد بین‌الملل و زیرنویس فیلم‌های حوزه هنری کرد.

وی که هم‌اکنون مدیر بین‌الملل سازمان سینمایی سوره است، همکاری در برگزاری اولین بازار بین‌المللی فیلم فجر، مدیر هجدهمین دوره بازار فیلم فجر، فعالیت در زمینه مشارکت با شرکت‌های تولید کننده فیلم در خارج از کشور و تولید چندین فیلم مشترک، مدیریت بخش بین‌الملل جشنواره فیلم کوتاه رویش طی دو سال برگزاری را در کارنامه فعالیت‌های خود دارد.

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم محمد(ص) پیامبر صلح به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دبیری مهدی حقیقی دی‌ماه برگزار می‌شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب