امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12036 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاري مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس در موسسه اعتباری کوثر

خبرایران:آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در موسسه اعتباری کوثر روزهای شنبه 4 مهرماه تا دوشنبه 6 مهرماه برگزار شد
برگزاري مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس در موسسه اعتباری کوثر

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ؛ این مراسم با حضور دکتر رضایی مدیرعامل محترم که از فرماندهان دوران دفاع مقدس  می باشند ، قائم مقام ، معاونین ، مدیران ، کارکنان و جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در نمازخانه حوزه مركزي موسسه اعتباری کوثر با شکوه هرچه تمام انجام شد .

دکتر رضایی در این مراسم که با هدف گرامیداشت نام و یاد شهدا و بزرگداشت منش ایثارگران جنگ تحمیلی برگزار شد گفت: 8 سال دفاع مقدس جزو برجسته‌ترين افتخارات ملت ايران در دفاع از مرزها و ارزش‌هاي ميهن اسلامي است.

 نائب رئیس هیدت مدیره موسسه اعتباری کوثر که خود از فرماندهان دوران دفاع مقدس می باشد با تبريك هفته دفاع مقدس، ضمن بيان خاطراتي از دوران جنگ تحميلي و رشادت‌هاي خالصانه همرزمان خود بيان داشت: دفاع مقدس با خود واژه زيباي مقاومت را به همراه دارد كه داراي ريشه‌هايي عميق است و هيچ عاملي به جز توكل به خداوند، عشق به اهل بيت‌(ع) و رهبر كبير انقلاب (ره) نمي‌توانست ما را پيروز كند.

وي در ادامه با عنوان اينكه مقاومتي پابرجاست كه بر اساس اعتقاد قلبي و ديني باشد، ابراز داشت:  مقاومت حداكثري مردم و رزمندگان و اعتقاد راستين به اهل بيت‌(ع) و رهبري منجر به پيروزي در جنگ شد و با اين اوصاف هيچ نوع تهديدي عليه كشور ايران كارساز نيست.

دکتر رضایی در پایان گفت: انگیزه سربازان و جان برکفان ایران اسلامی برای دفاع از وجب به وجب خاک میهن بسیار قوی است زیرا تمامی آنان به آینده ای روشن چشم دوخته اند و حال این وظیفه ما است که از این غیرت های پاک نهفته در این خاک صیانت کنیم.

خاطر نشان می سازد از جمله ویژه برنامه های این مراسم که 3 روز در محل نمازخانه حوزه مرکزی موسسه اعتباری کوثر برگزار شد بیان خاطره توسط برادران کرمی و فلاح که از مدیران جهادی ، رزمندگان دوران دفاع مقدس و جزو افتخارات موسسه می باشند و همچنین از خاطرات برادر سیف اللهی از رزمندگان غواص و از آزادگان سرافراز دفاع مقدس می باشند ،  استفاده شد .

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب