امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12051 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 خبر داد ؛

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با نقاط بی دفاع شهری / کاهش نقاط بی دفاع شهری از 99 مکان به 44 مکان در سطح منطقه

خبرایران: معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با نقاط بی دفاع شهری برای مدیران محلات و مسئولین خانه های خدمات اجتماعی و رفاهی منطقه خبر داد .
برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با نقاط بی دفاع شهری / کاهش نقاط بی دفاع شهری از 99 مکان به 44  مکان در سطح منطقه

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، مهندس کاظم کمالی نسب معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن اعلام این خبر بیان داشت : هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی ، آشنایی مدیران محلات و مسئولین خانه های خدمات اجتماعی و رفاهی منطقه با مفهوم نقاط بی دفاع شهری و همچنین شناسایی این اماکن و نحوه اطلاع رسانی در خصوص این نقاط به مدیران مربوطه و در نهایت پیگیری و رفع این نقاط از سوی مسئولین بوده است .

مهندس کمالی نسب همچنین با اشاره به اینکه فضاهای بی دفاع شهری در 10 تیپ قرار دارند ، گفت : در تعریف کلی ، فضاهای بی دفاع شهری به آن دسته از ساختارها ، اماکن و المان های شهری گفته می شود که به لحاظ برخورداری از ویژگی های نامطلوب کالبدی یا فیزیکی شرایط بروز و اشاعه آسیب های اجتماعی و جرائم را دارا هستند .

وی در ادامه افزود : در ابتدای سال جاری ، 99 مکان بی دفاع شهری در منطقه 21 شناسایی شده بود که این مکان ها بهسازی شده و در حال حاضر به 44 نقطه بی دفاع شهری کاهش پیدا کرده اند که این نقاط نیز در حال بهسازی و پاکسازی هستند .

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 در پایان متذکر شد : پاکسازی و بهسازی نقاط بی دفاع شهری با محوریت اداره آسیب های اجتماعی منطقه و با تعامل و همکاری های سازنده معاونت های زیست محیطی و خدمات شهری ، فنی و عمرانی و  معماری و شهر سازی در حال انجام است .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب