امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12057 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

داوران اولین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی معرفی شدند

خبرایران: داوران اولین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی در سه بخش «کتاب»، «لوازم التحریر» و «اسباب بازی» از سوی دبیرخانه این جشنواره معرفی شدند.
داوران اولین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی معرفی شدند

به گزارش  خبرایران از ستاد خبری اولین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی، «علیرضا گلدوزیان»، «سید علی کاشفی»، «کیانوش غریب پور» و «حسین فتاحی» به عنوان داوران بخش کتاب این جشنواره معرفش شدند.

بنابراین گزارش، در بخش لوازم التحریر، «علیرضا گلدوزیان»، «کیانوش غریب پور»، «سید سعید حسینی»،  «هادی محمدیان» و «امیر الله ورن» داورای خواهند کرد.

این گزارش می افزاید، «محمد اعلمی»، «مجید قادری» و «آیدیم مهدیزاده» نیز به عنوان داور بخش اسباب بازی اولین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی به انتخاب و معرفی آثار خواهند پرداخت.

اولین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی- اسلامی و با رویکرد کودک و خانواده از سوی دفتر مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

توجه به ابتکارات و خلاقیت‌های مردم و نهادهای غیردولتی در رابطه با کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی – اسلامی، ایجاد دغدغه فرهنگی میان خانواده‌ها و افزایش مصرف آثار و تولیدات فرهنگی ایرانی – اسلامی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

این گزارش حاکی است، تقویت منابع تغذیه فرهنگ ایرانی – اسلامی و زمینه‌سازی برای نوآوری و تبادل اندیشه‌ها و آموخته‌های هنرمندان از دیگر اهداف اولین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی است.

 

برای اطلاع از آخرین اخبار اولین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی  به نشانیhttp://masrafefarhangi.ir/ مراجعه کنید.

 


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب