امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12070 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نویسنده کتاب کودک و نوجوان مطرح کرد؛

فرهنگ نمی تواند دستوری باشد/ تولید خوب در کشور منجر به روی آوری مردم به تولیدات خوب می شود

خبرایران: مجید قیصری نویسنده کتاب کودک و نوجوان گفت: شریط جامعه باید به گونه ای باشد که عموم مردم اوقات فراغت خود را به کتاب خواندن اختصاص دهند.
فرهنگ نمی تواند دستوری باشد/ تولید خوب در کشور منجر به روی آوری مردم به تولیدات خوب می شود

به گزارش خبرایران از ستاد خبری اولین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی، "مجید قیصری" نویسنده کتاب کودک و نوجوان با بیان این مطلب ادامه داد: در چنین شرایطی به طور قطع کودکان هم به تبعیت از والدین خود کتاب می خوانند.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ نمی تواند دستوری باشد، افزود: باید به کتاب خواندن عادت کنیم زیرا در این صورت هر فردی در آینده می داند که چه کتابی برایش مهم است و خواندن و مطالعه نیاز هر آدمی است و انسان ها با کتاب خواندن می تواند نیازهای خود را مرتفع سازند.

این نویسنده کتاب کودک و نوجوان گفت: تولید خوب در کشور منجر به روی آوری مردم به تولیدات خوب می شود.

وی در ادامه برگزاری جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی را در معرفی و ترویج مصرف کالاهای فرهنگی کشور موثر دانست و گفت: مسوولان امر باید در این باره به تولید کنندگان این آثار کمک کنند تا از این طریق آنها نسبت به تولیدات بهتر و با کیفیت تر که قابلیت رقابت با آثار خارجی را داشته باشند، رغبت یابند.

برای اطلاع از آخرین اخبار اولین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی  به نشانی http://masrafefarhangi.ir/ مراجعه کنید.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب