امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12095 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بزرگترین مرکز فروش و خدمات پس از فروش سیباموتورافتتاح شد؛

خضری: شرکت سیبا موتور34 درصد از سهم بازار را دراختیار دارد/ مطالبات مردم بر کیفیت و قیمت خودرو اثر‌گذار بوده است

خبرایران: با حضور «محمدرضا سروش» مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن،« حسین خضری» مدیر عامل سیباموتور،«رضا رحمانی»‌ نماینده مردم تبریز،‌آذرشهر و اسکو و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بزرگترین و مجهز ترین مرکز فروش و خدمات پس از فروش شرکت سیبا موتورافتتاح شد.
خضری: شرکت سیبا موتور34 درصد از سهم بازار را دراختیار دارد/ مطالبات مردم بر کیفیت و قیمت خودرو اثر‌گذار بوده است

به گزارش خبرایران، مراسم افتتاح بزرگترین مرکز فروش و خدمات پس از فروش سیباموتوربعدازظهر امروز با حضور« محمدرضا سروش» مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن،« حسین خضری» مدیر عامل سیباموتور،«رضا رحمانی»‌ نماینده مردم تبریز،‌آذرشهر و اسکو و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افتتاح و دراین مراسم «محمدرضا سروش» مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن همزمان با این مراسم اعلام کرد: در حال حاضر حدود چهارسال از آغاز همکاری شرکت FAW با مجموعه سیبا موتور می گذرد و طی این مدت پیشرفت های بسیار مطلوبی در بخش تولید خودروهای تجاری به دست آمده است.

وی با اشاره به راه اندازی خط تولید کامیون در شرکت سیبا موتور ظرف مدت شش ماه افزود: تحقق این هدف در مدت زمان کوتاه و جلوتر از برنامه در نوع خود یک رکورد به شمار می رود و در تلاش هستیم تا با توسعه همکاری های دو جانبه نسبت به افزایش عمق ساخت داخل این محصولات اقدام کنیم.

سروش با بیان اینکه استراتژی اصلی این مجموعه ارتقای جایگاه خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان خواهد بود، افزود: اتخاذ این رویکرد باعث شده تا شرکت سیبا موتوربا کمترین مسائل در حوزه خدمات پس از فروش مواجه باشد.

مدیرعامل گروه بهمن در ادامه خاطر نشان کرد : کیفیت محصولات سیبا موتور در حوزه خودروهای تجاری باعث شده که این شرکت 34 درصد از سهم بازار را در سال جاری و 35 درصد از این سهم را در سال گذشته در بازار خودروهای تجاری از آن خود کند.

وی با اشاره به مزیت های رقابتی محصولات سیباموتور در مقایسه با دیگر محصولات موجود در بازار ایران افزود: ساختار خدمات پس از فروش در این شرکت نیز با هوشمندی و کمترین هزینه طراحی شده و با راه اندازی این مرکز تحولات عمده ای در حوزه رضایت مشتریان رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به استراتژی گروه بهمن در عرصه تولید در کشور اظهار داشت : استراتژی گروه بهمن در ارائه محصول توجه و تمرکز بر محصولاتی است که مشتریان از داشتن آن محصولات لذت ببرند ضمن اینکه استراتژی نیز در حوزه خودروهای سواری ، وانت و کامیونت و کشنده و کمپرسی طراحی شده و تلاش شده تا محصولاتی را عرضه کنند که ضمن اینکه سرویس دهی خوبی را به مشتریان عزیز ارائه می کند زمینه لذت بردن از رانندگی و خدمت گرفتن از خودرو نیز به انها دست دهد.

وی گفت : گروه بهمن امید است بتواند در حوزه اجتماعی پاسخ گوی نیاز مشتریان عزیز خود باشد ضمن اینکه در حوزه خدمات پس از فروش نیز به عنوان رسالت و مسئولیت اجتماعی و همچنین مزیت رقابتی نیز به آن توجه نموده و سعی شده تا همواره در این حوزه خدمات خوبی را به مشتریان ارائه نماید.

«حسین خضری» مدیر عامل سیباموتور نیز در مراسم افتتاح مرکز فروش و خدمات پس از فروش این شرکت اعلام کرد: مطالبات مردم بر کیفیت و قیمت خودرو اثر‌گذار بوده و این مجموعه نیز در تلاش است تا با توسعه خدمات پس از فروش همپای رفتار مشتریان حرکت کند.

خضری افزود: در شرایط فعلی اصلی ترین عامل بر هم خوردن بازار خودرو ناشی از وضعیت عرضه و تقاضاست زمانی که تقاضا کاهش می یابد تبعا موجب افزایش مطالبات مشتریان می شود.

وی با اشاره به تولید کامیونت شش تن از محصولات شرکت FAW در سه ماه پایانی سال جاری گفت : شرکت سیبا موتور تولید خود را از سال 91 با حدود 500 دستگاه خودرو آغاز کرد و در نظر دارد تا در سال جاری تولید خود را به 2700 دستگاه افزایش دهد.

وی همچنین سهم بازار این شرکت را در حوزه خودروهای تجاری 34 درصد اعلام کرد و افزود : در حال حاضر شرکت سیا موتور 36 درصد از سهم بازار خودروهای تجاری را در اختیار دارد و شرکت سیبا موتور به عنوان دومین شرکت توانسته تا کنون 34 درصد از سهم بازار را در اختیار بگیرد.  

وی در ادامه یکی از نقاط قوت مرکز فروش و خدمات پس از فروش شرکت سیبا موتور را فضای مناسب برای پارک برای مراجعان عنوان کرد و افزود : در حال حاضر شرکت سیبا موتور 14 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور دارد و در نظر دارد تا در سال جاری تعداد نمایندگی های را به 21 نمایندگی افزایش دهد.

وی همچنین به رتبه بندی این شرکت در حوزه خدمات پس از فروش از سوی شرکت ISQI پرداخت و گفت : بر اساس بررسی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد روند امتیاز و رتبه بندی این شرکت در حوزه کسب رضایت مشتریان از امتیاز 54 به 5/64 رسیده است ودر این سه سال شرکت سیبا موتور رتبه سوم را در اختیار داشته است و امسال در نظر دارد تا به رتبه دوم دست یابد.

مدیرعامل شرکت سیا موتور در ادامه دو هدف مهم این شرکت در سال جاری را خروج از رکود در حوزه خودروهای دیزلی و مشارکت در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اعلام کرد و اظهار داشت : به هر میزان در کشور منابع لازم برای خروج فرسوده ها اختصاص یابد قطعا بهره آن از طریق صرفه جویی در سوخت به کشور باز خواهد گشت.  

خضری با اشاره به بند ق تبصره 2 بودجه سال 93 گفت : بر اساس این بند از قانون بودجه باید 65 هزار کامیون و کشنده بالای 10 تن و دارای سن بالاتر از 25 سال نوسازی شوند که پیش بینی می شود در صورت فراهم کردن زمینه آن حداقل 9 سال این جریان زمان نیاز داشته باشد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب