امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12146 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

وزیر نفت در پاسخ به قدردانی 220 نماینده و خطاب به رئیس مجلس؛

حمایت نمایندگان، گازرسانی به شهرها و روستاها را تسهیل کرد

خبرایران: وزیر نفت درنامه ای به رئیس مجلس نوشت: گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور بدون حمایت نمایندگان مجلس و کمیسیون های تخصصی قابل تحقق نبود.
حمایت نمایندگان، گازرسانی به شهرها و روستاها را تسهیل کرد

بیژن زنگنه در نامه ای خطاب به دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، قدردانی 220 نماینده مجلس را به منظور گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور سبب دلگرمی کارکنان صنعت نفت دانست و گفت: گازرسانی به شهرها و روستاها بدون حمایت نمایندگان مجلس محقق نمی شد.

متن کامل نامه بیژن زنگنه، وزیر نفت خطاب به علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پی می آید.

احتراما، نامه تقدیر و حمایت 220 نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از طرح توسعه گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور موجب دلگرمی مدیران و همکاران وزارت نفت گردید.

ضمن سپاس از توجهات نمایندگان محترم به امر خطیر گازرسانی و فعالیتهای وزارت نفت به عنوان پیشران توسعه کشور، بر خود لازم می دانم ضمن سپاس از توجه نمایندگان محترم تاکید کنم که این امر خطیر محقق نمی شد مگر با اقدام قاطع نمایندگان و کمیسیون های تخصصی مربوطه مجلس محترم شورای اسلامی که با تصویب تبصره 2 بند ق لایحه بودجه 1393و ماده 12 قانون رفع موانع تولید، ظرفیت عملی لازم را برای اجرای این اقدام ملی آماده کردند.

برخود لازم می دانم مراتب سپاس خود و مجموعه همکاران را در وزارت نفت از این توجه و همراهی ابراز دارم. بی شک مجموعه زحمتکشان صنعت نفت با همکاری عزیزان نماینده است که می توانند در خدمت به اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شهیدپرور ایران کامیاب باشند.

امید که تداوم این همکاری و همراهی راه را در تداوم این مسیر هموار کند.

220 نماینده مجلس شورای اسلامی، هشتم مهرماه امسال در نامه ای به رئیس جمهوری از تلاشهای وزارت نفت و مهندس زنگنه در تامین گاز روستاها و ایجاد شبکه آن قدردانی کردند.

در متن آن نامه که در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس قرائت شد، آمده بود: احتراماً اینجانبان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از تلاش و اهتمام جناب آقای مهندس زنگنه و همکاران ایشان در وزارت نفت در راستای اقتصاد مقاومتی و تحقق عدالت اجتماعی از طریق توسعه گازرسانی به شهرهای کوچک به ویژه مناطق محروم روستایی قدردانی می نمائیم.

امید است با تداوم حمایت دولت و مجلس، این حرکت به گونه ای تدبیر و مدیریت شود تا انشاءالله تا سال 1395 تمام مناطق شهری و روستائی کشور از نعمت گاز طبیعی برخوردار شود.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب