امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12157 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

از سوی دبیرخانه جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی؛

نامزدهای دریافت جایزه در بخش لوازم التحریراعلام شد

خبرایران: اسامی نامزدهای نهایی اولین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی در بخش لوازم التحریر از سوی دبیرخانه این جشنواره اعلام شد.
نامزدهای دریافت جایزه در بخش لوازم التحریراعلام شد

به گزارش ستاد خبری اولین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی، « مجموعه دفترهاي بچه هاي آسماني محصول دوكا دفتر»،«مجموعه دفترهاي پرسام»، « مجموعه دفترهاي آزاده از شكرستان» و « مجموعه دفترهاي جستجو سينا و ثنا و ثمين از قاصدك» از جمله نامزدهای راه یافته به مرحله نهایی داوری در بخش لوازم التحریر است.

این گزارش می افزاید، « مجموعه دفاتر از شركت ايام»، «مجموعه دفاتر امين از مركز توليد محتواي مدرسه» و «مجموعه دفاتر نگارك از ايده پردازان محقق» دیگر نامزدهای راه یافته به مرحله نهایی این بخش از داوری جشنواره است.

بر اساس این گزارش، علیرضا گلدوزیان، کیانوش غریب پور و سید سعید حسینی داوران بخش لوازم التحریر در اولین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی هستند.

آیین اهدای جوایز و تقدیر از برگزیدگان روز سه شنبه بیست و یکم مهر ماه سال جاری از ساعت 15 تا 17 در خانه اندشمندان برگزار می شود.

خانه اندیشمندان در خیابان شهید نجات اللهی(ویلا) - بالاتر از تقاطع طالقانی- پارک ورشو واقع است.

برای اطلاع از آخرین اخبار اولین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی  به آدرس http://masrafefarhangi.ir/ مراجعه کنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب