امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12175 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با روز جهانی کودک برگزار می شود؛

جشن بزرگ روز جهانی کودک در منطقه 15 با حضور کودکان کار

خبرایران: شهردار منطقه 15 از برگزاری جشن بزرگ روز جهانی کودک با حضور 3500 کودک کار شهر تهران در فرهنگسرای خاوران خبر داد.
جشن بزرگ روز جهانی کودک در منطقه 15 با حضور کودکان کار

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: مراسم جشن با شعار "دنیا با لبخند کودکان زیباست" پنج شنبه 16 مهر همزمان با روز جهانی کودک و با مشارکت مناطق 22 گانه در سالن آمفی تاتر روباز فرهنگسرای خاوران برگزار می شود.

به گفته وی در این مراسم ضمن اجرای برنامه های شاد توسط مجریان و بازیگران محبوب کودکان در برنامه های تلویزیونی، تعداد 20 غرفه نیز شامل گریم، ورزش، بازیهای فکری، آسمان آبی زمین پاک، آموزش بازیافت، قصه گویی، داستان نویسی، نقاشی و ... برای بهره مندی کودکان دایر می شود .

شهردار منطقه با تاکید بر تحقق شعار "تهران، شهر دوستدار كودک " افزود: علاوه بر این برنامه متمرکز، برنامه های شاد و متنوع بسیاری برای کودکان با توجه به نامگذاری های این هفته با موضوعات بازی و سرگرمی، آسمان آبی زمین پاک، فرهنگ و هنر، کتاب و کتابخوانی ، ایمنی و سلامت، دانش و مهارت و محیط زیست و طبیعت پیش بینی شده که در منطقه به اجرا در می آید.

دکتر انجمنی یادآور شد: برگزاری ایستگاه سلامت کودکان، مشاوره روانشناسی مادر و کودک، کارگاههای آموزشی مختلف( آموزش پیشگیری از رفتارهای پرخطردر مدارس و حوادث کودکان زیر 6 سال، راهکارهای خلاقیت در کودکان و ...)، مسابقات ورزشی دوچرخه سواری، بازیهای فکری و بومی محلی، برنامه های اردو و بازدید، اجرای تاتر آموزشی، طرح نسیم بهشت، مسابقات نقاشی، تست های شخصیت و ... از جمله برنامه هایی است که در طی این هفته در محلات 21 گانه منطقه اجرا می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب