امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12176 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در راستای تحقق آسمان آبی و زمین پاک؛

طرح بزرگ نظر سنجی عمومی تفکیک از مبدا با تکمیل 300 پرسشنامه در منطقه 10 اجرا شد

خبرایران: طرح بزرگ نظر سنجی عمومی تفکیک از مبدا با حضور پرسشگران در درب منازل شهروندان منطقه 10 اجرا شد.
طرح بزرگ نظر سنجی عمومی تفکیک از مبدا با تکمیل 300 پرسشنامه در منطقه 10 اجرا شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، فرامرز عظیمی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این طرح با توجه به اهمیت موضوع تفکیک از مبدا و لزوم آشناسازی شهروندان با این مقوله مهم که تاثیر شگرفی در حفظ محیط زیست و پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی دارد اجرا شد.

وی افزود: با هماهنگی ها و تمهیدات صورت گرفته تعداد 15 نفر از پرسنل منطقه طی یک نیمروز در قالب 4 تیم در نواحی مستقر شدند و بر طبق نقشه ضمن دیدار چهره به چهره و گفتگو با شهروندان نسبت به نظرسنجی از 300 خانوار منطقه اقدام کردند.

عظیمی یادآور شد: با توجه به وسعت ناحیه یک 180 پرسشنامه با حضور پرسش گران در درب منازل شهروندان این ناحیه تکمیل شد همچنین بین پاسخگویان کیسه های نان خشک و زباله توزیع شد.

شهردار منطقه استفاده از ایده ها، نظرات و درخواست های شهروندان و جلب مشارکت و حمایت های مردمی، افزایش سطح آگاهی و ارتقا دانش آنان را از رویکردهای اجرای این طرح برشمرد و تصریح کرد: نتایج حاصل از این نظر سنجی تأثیر به سزایی در رفع مشکلات و آگاه سازی شهروندان در مقوله تفکیک از مبدا و افزایش خدمات‌رسانی بر اساس درخواست‌ها و مطالبات شهروندان خواهد داشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب