امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12178 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرمجتمع های تجاری علاءالدین 1 و 2 در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

اشتغال زایی پاساژعلاءالدین 1 و 2 برای 30 هزار نفر/اهدای بن خرید 200 هزار تومانی درنمایشگاه پلیس/ علاالدین 2 بزرگترین مرکز فروشنده دوربین مدار بسته و دیجیتال در خاورمیانه است/یک سری افراد در پشت پرده برای منافع شخصی خود علاءالدین را می کوبند

خبرایران: داوود بادپا مدیر مجتمع تجاری علاالدین 1 و 2 گفت: علاالدین 2 با 400 واحد تجاری بزرگترین وارد کننده و فروشنده دوربین مدار بسته و دیجیتال در خاورمیانه است.
اشتغال زایی پاساژعلاءالدین 1 و 2 برای 30 هزار نفر/اهدای بن خرید 200 هزار تومانی درنمایشگاه پلیس/ علاالدین 2 بزرگترین مرکز فروشنده دوربین مدار بسته و دیجیتال در خاورمیانه است/یک سری افراد در پشت پرده برای منافع شخصی خود علاءالدین را می کوبند

داوود بادپا مدیر مجتمع تجاری علاالدین 1 و 2 در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرایران درحاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی در مصلای تهران درخصوص برپایی غرفه ای در این نمایش اظهارداشت: مجموعه مجتمع های تجاری علاالدین 1 و 2 خوشبختانه امروز تبدیل به برنده ای مطرحی درخصوص عرضه انواع گوشیهای تلفن همراه و همچنین دوربین های مدابسته شده اند. به عنوان مثال امروز علاالدین 1  با 1200 واحد مغازه می تواند قیمت گوشی های همراه را در سطح کشور تعیین کند و به عنوان برندی مطرح حتی در کشوری مثل چین شناخته شده است.

 

علاالدین 2 با 400 واحد تجاری بزرگترین وارد کننده و فروشنده دوربین مدار بسته و دیجیتال در خاورمیانه است

 

بادپا درخصوص تکنولوژی دوربین های مدار بسته نیزتصریح کرد: مجتمع تجاری علاالدین 2 امروز با 400 واحد تجاری بزرگترین وارد کننده و فروشنده دوربین های مدار بسته و دیجیتال در خاورمیانه است و ما درچهاردهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی تلاش کردیم با اهدای 463 بن خرید 200 هزار تومانی خرید از مرکزعلاالدین 2 در این نمایشگاه به صورت قرعه کشی مشتریان را به سمت این مرکز تجاری هدایت کنیم . مشتریانی که می توانند با ارائه این بن خرید به فروشگاه های پاساژ علاءالدین 2 محصول خود را دریافت نمایند.

وی ادامه داد: شاید برای بسیاری از مردم این کارما جالب باشد و با خودشان فکر کنند که این بن کارت های پشتوانه مالی ندارد و به شکل نمادین قرعه کشی می شود و صرفا جنبه تبلیغاتی دارد، اما من خدا را گواه می گیرم که ما برای این موضوع (قرعه کشی بن خرید 200 هزار تومانی برای خرید از علاءالدین 2) درحدود 120 میلیون تومان هزینه کردیم وتلاش کردیم هم وطنان عزیزمان هدیه ای از ما داشته باشند.

 

اهدای 463 بن خرید 200 هزار تومانی به جای یک دستگاه اتومبیل 120 میلیون تومانی درنمایشگاه پلیس

 

بادپاخاطرنشان کرد: ما می توانستیم به جای اهدای 463 بن خرید 200 هزار تومانی یک دستگاه اتومبیل به ارزش 120 میلیون تومان را غرعه کشی کنیم، که دراین صورت تنها یک نفر می توانست ازهدیه ما را دریافت کند. اما هدف مدیریت علاءالدین این بود که تعداد زیادی از مردم عزیزمان برنده جایزه ما شوند. چرا که پاساژ علاءالدین 2 معروف‌ترین مرکز خرید و فروش تکنولوژی دوربین های مدار بسته در ایران است و همیشه آماده ارائه خدمان به هم وطنان عزیزمان درسراسرایران است.

مدیرمجتمع های تجاری علاءالدین 1 و2 درمورد میزان استقبال مردم از طرح اهدای بن کارت نیز تاکید کرد: استقبال مردم از غرفه علاءالدین در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی،ایمنی وامنیتی خوشبختانه بسیاربالا بوده، تاجایی که خانواده ها برای شرکت درقرعه کشی صف می بستند و ساعتها به انتظار می نشستد. این نشان دهنده این نکته است که مردم  ازاین گونه طرح ها استقبال می کنند.

 

  1600 واحد تجاری پاساژعلاءالدین1 و 2 توسط 3 تا 4 جوان ایرانی اداره می شوند

 

وی عنوان داشت:امروز پاساژعلاءالدین1 و 2 بالغ بر 1600 واحد تجاری دارند که هرواحد توسط 3 تا 4 جوان ایرانی اداره می شوند. امروزما مفتخریم که اعلام کنیم که پاساژعلاءالدین1 و 2 توانسته برای 6 هزار جوان ایرانی اشتغال زایی کند. جوانانی که با علاقه فراوان تلاش می کنند برای خانواده های خود رزق و روزی حلال ببرند و ما خوشحالیم که دراین امرموفق بودیم. نکته مهمی که می توانیم دراین خصوص به جد اعلام کنم اینکه امروز مجتمع های تجاری علاالدین 1 و 2 توانسته برای جوانانی اشتغال زایی کند که قبلا درمعضلات جتماعی مانند اعتیاد و خلاف گرفتار بودند امروز تبدیل به افرادی موفق درتجارت شده اند.

 

احیای بافت های فرسوده توسط مجتمع های تجاری علاءالدین1 و 2

 

بادپا با اشاره به احیای بافت های فرسوده توسط مجتمع های تجاری علاءالدین1 و 2 ابرازداشت: با ساخت این دو مجتمع و علاوه بر اشتغال زایی بسیاری از جوان کشورمان ما توانسته ایم بافت های فرسوده را درمنطقه 11 احیا کنیم. چرا که به خاطر این دو مجتمع تجاری واحد های تجاری دیگری امروز مشغول به فعالیت شدند. از آنجایی که اکثر مغازه ها و بافت های این منطقه فرسوده است ، ما به احیای دوباره این منطقه کمک کردیم. درواقع ما توانستیم بافت فرسوده شهر را به بافت نو تبدیل کنیم و این بابت خداوند را شاکرهستیم.ضمن اینکه باز هم تاکید می کنم به شکل مستقیم نزدیک به 10 هزار نفر و به شکل غیرمستقیم 30 هزار نفرازاین دو مجتمع رزق وروزی به خانه های  خود می برند.

 

برای حدود 30 هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد کردیم

 

وی افزود:  همان گونه که اشاره کردم تاکنون مجتمع تجاری علاالدین 1 و 2 برای حدود 30 هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد کرده که با توجه به نام‌گذاری سال 94 باید با همدلی و همزبانی همه باید کمک کنیم که کشورمان در زمینه اشتغال زایی گام های مثبتی برای جوانان عزیز کشورمان بردارد. ضمن اینکه که با این کار به دولت هم در جهت رفه بیکاری کمک می شود. چرا که ما  1600باب مغازه در این 2مجتمع تاکنون به فروش رسیده که بیش از 10 هزار خانواده و سرپرست به صورت حقیقی و حقوقی از آن برداشت می کنند. بنابراین همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کرده بودند که به جوان اعتماد کنید و نتیجه‌اش را خواهید گرفت ما همین حرکت را در پیش گرفتیم وامروز خوشحالیم که برای انبوه جوانان کشورمان اشتغال زایی صورت گرفته است.

 

متاسفانه یک سری افراد در پشت پرده تلاش کردند برای منافع شخصی خود علاءالدین را بکوبند

 

بادپا اضافه کرد: متاسفانه یک سری افراد در پشت پرده تلاش کردند که برای منافع شخصی خود علاءالدین را بکوبند و ازاین طریق مشتری برای برند ها و مغازه های خودشان پیدا کنند. این درحالی است که ما دریکی دوسال اخیرما اصلا کاری به کار کسی نداشتیم و به نوعی چراغ خاموش به فعالیت خودمان ادامه می دادیم. توقعی هم از کسی نداشتیم. درمقابل دوست نداشتیم که رقبای ما به این شکل برضد ما فعالیت کنند. درواقع ما اصلا مراکز خرید دیگر را رقیب نمی‌دانیم. زیرا همه مراکز فروش گوشی در تهران و شهرستان‌ها گوشی‌های‌شان را از علاءالدین تهیه می‌کنند و هیچ مرکزی نمی‌تواند رقیبی برای علاءالدین باشد.

 

هدفی جزء اشتغال زایی برای انبوه جوانان بیکارایرانی نداشتیم

 

وی درادامه تصریح کرد: ما خیلی راحت می‌توانستیم با سرمایه‌ای که داریم هزار و یک فعالیت دیگر اقتصادی مثل آپارتمان سازی داشته باشیم. اما این کاررا انجام ندادم. چون هدف ما چیزدیگر بوده، هدف ما اشتغال زایی برای انبوه جوانان ایرانی بوده که بیکاربودند و نیاز به اشتغال زایی داشتند. به همین خاطر ما دو واحد تجاری عظیم ساختیم و با تبدیل آن به غرفه ها و مغازه های کوچک و فروش به شکل اقساطی به هزاران جوان ایرانی در کسب روزی کمک کردیم. می توانید از افرادی که دراین دو مجموعه کار می‌کنند سوال کنید، خیلی از آنها فکر نمی‌کردند که صاحب مغازه شوند. اما حمایت‌شان کردیم که صاحب مغازه شوند و حالا خودشان چندین شاگرد دارند وکاراقتصادی می کنند.

 

میانگین سنی صاحبان واحدهای تجاری این دو مجتمع بین 28 تا 35 سال است

 

بادپا با اشاره به میانگین سنی صاحبان واحدهای تجاری پاساژ علاالدین1 و 2 تاکید کرد: میانگین سنی صاحبان واحدهای تجاری این دو مجتمع بین 28 تا 35 سال است و این یک نوع رکورد درایران است. باید این رکورد را در کتاب گینس نوشته شود. ما احساس کردیم که این جوانان می توانند وارد کننده و فروشنده خوبی باشند. خوشبختانه امروز اعتماد ما به این جوانان جواب داده این دومجتمع موفقترین مجتمع های تجاری درایران بودند. ما امروزتوانسته ایم اعتماد خوبی در خاورمیانه برای خودمان کسب کنیم. تاجایی که امروز وقتی یک جوان ایرانی برای خرید گوشی با دوربین های مداربسته به کشوری مثل چنین می رود به اعتباراین دو مجتمع به او جنس برای فروش در داخل کشور داده می شود.

وی با اشاره به وجود 1070 باب مغازه از میدان بهارستان تا میدان جمهوری ابرازداشت: ما 1200 واحد تجاری در پاساژعلاءالدین 1 داریم که روزانه بالای 100 هزارنفرمراجعه کننده داریم، که کنترل این تعداد مغازه دار و فروشنده واقعا کاردشواری است. دراین بین با این تعداد فروشنده و مشتری قطعا چند مغازه دارهم پیدا می شود که خلاف مقررات گران فروشی یا خلاف دیگری داشته باشند. اما این دلیلی براین نمی شود که عظمت کل کار زیر سوال برود. متاسفانه یک عده منتظرهستند که با کوچکترین اشتباه همه چیزرا در بوغ وکرنا کنند. درواقع هدفی جز تخریب ندارند و این واقعا جای تاسف دارد.

 

اخراج 7 تا 10 کاسب گران فروش از پاساژ به دلایل شیطنت و برهم زدن نظم بازارو پاساژ درسال گذشته  

 

بادپا با اشاره به اخراج چند مغازه دار از پاساژ علاءالدین افزود: سال گذشته بین 7 تا 10 کاسب گران فروش را ازپاساژ به دلایل مختلف از جمله شیطنت و برهم زدن نظم بازارو پاساژ اخراج کردیم وبا کسی هم دراین خصوص تعارف نداریم و ما در پاساژ شماره یک را در 2 فاز آغاز کردیم که مرحله اول سال 76 با 400 مغازه و فاز دوم آن یعنی 800 مغازه در سال 77 به بهره برداری رسید و پاساژ علاالدین 2 نیز در سال 90 بدون هیچ وام بانکی ساخته و در سال 91 تحویل خریداران جوان آن شد.

وی با بیان اینکه اصلا مراکز خرید دیگر را رقیب خود نمی‌دانیم، یادآورشد: همه مراکز فروش گوشی در تهران و شهرستان‌ها گوشی‌های‌شان را از علاءالدین تهیه می‌کنند و هیچ مرکزی نمی‌تواند رقیبی برای علاءالدین باشد. چرا که علاءالدین 1 برگترین مرکز خرید گوشی های تلفن همراه در ایران است و وجود پاساژها و مغازه‌های جدید به نفع ما است، چرا که تمام این افراد محصول خود را از ما تامین می‌کنند.  

 

برگزاری اولین دوره نمایشگاه فصلی مختص دوربینهای مدار بسته به صورت رایگان در زمستان  

 

مدیرمجتمع های تجاری علاءالدین 1 و 2  درپایان گفت: ما اولین دوره نمایشگاه فصلی مختص دوربینهای مدار بسته را به صورت رایگان برای مشتریان داخل و خارج پاساژ در زمستان امسال برگزار خواهیم کردو با تصمیم مدیریت قرار بر این شده تا در فضای 5 هزار متری در طبقه پنجم و ششم پاساژ به صورت رایگان برای کلیه برندهای دوربین مدار بسته و سیستمهای حفاظتی نمایشگاهی تعبیه شود. چرا که همان گونه که گفتم 400 مغازه را ما در مجتمع تجاری علاالدین2 به دوربین مدار بسته و سیستمهای حفاظتی اختصاص دادیم و تلاش می کنیم که در پایان سال جاری این نمایشگاه فصلی را به بهترین  شکل ممکن برگزار کنیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب