امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1218 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۵:۲۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

از سوي وزير صنعت، معدن وتجارت انجام گرفت:

انتصاب مدير كل صنايع خودرو ونيرو محركه و صنايع فلزي ، برق والكترونيک

خبرایران : با صدور احكام جداگانه از سوي وزير صنعت، معدن وتجارت؛آقايان« امير حسين قناتي » به سمت مدير كل دفتر صنايع خودرو ونيرو محركه و « عباس هاشمي» به عنوان مدير كل دفتر صنايع فلزي ، برق والكترونيك منصوب شدند.
انتصاب مدير كل صنايع خودرو ونيرو محركه و صنايع فلزي ، برق والكترونيک

به گزارش خبرایران؛ «مهندس محمدرضا نعمت زاده » در متن احكان انتصابي صادر شده آورده است: نظر به تعهد، تجارب  جنابعالي و بنا به پيشنهاد معاون امور صنايع اين انتصرابات صورت گرفته است.

وزير صنعت، معدن و تجارت در ادامه تصريح كرده  است : انتظار مي رود در چارچوب قوانين و مقررات و سياستهاي وزارتخانه و شرح وظايف آن دفتر ضمن اتخاذ راهكارهاي مناسب و استفاده حداكثري از توان توليد داخل كشور و ظرفيت هاي موجود به منظور دستيابي به افزايش كمي توليدات با كيفيت كه منجر به بازار ماندگار و اقبال عمومي به مصرف كالاهاي توليد داخل همچنين صادرات محصولات خواهد شد.

وي در ادامه يادآور شده است : اميد است در راستاي بهبود فضاي كسب و كار توليد كنندگان ، افزايش توان رقابت پذيري ، افزايش توان بهره وري ، كاهش شدت انرژي و بهبود شاخص هاي زيست محيطي گامهاي موثري برداريد.

در ادامه وزير صنعت، معدن وتجارت از زحمات « قاسم الهام بخش » مدير كل سابق دفتر صنايع فلزي ، برق والكترونيك در دوران تصدي مسئو ليت ياد شده تشكر نموده است.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب