امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12211 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سه دستگاه اتوبوس سلامت در محله هرندی رونمایی شد

خبرایران: سه دستگاه اتوبوس سلامت نیمه شب گذشته با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران، معاون اجتماعی شهردار تهران و مدیرکل سلامت شهرداری تهران در محله هرندی رونمایی شد.
سه دستگاه اتوبوس سلامت در محله هرندی رونمایی شد

 به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حجت الاسلام میثم امرودی معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران در آیین رونمایی از این اتوبوس های سلامت، حفظ و تقویت سلامت را از مهمترین مقولات مورد نیاز مردم محله هرندی عنوان کرد.

اتوبوس سلامت
 
وی گفت: باید شناسنامه سلامت برای هر یک از افراد و خانوارهای محله هرندی برای ارائه خدمات کیفی به آنان طراحی شود.

رییس قرارگاه فرهنگی شهید جزمانی با تاکید بر لزوم تامین سلامت جسمی، اجتماعی، روحی و معنوی شهروندان افزود: ارائه خدمات پزشکی در محله هرندی به صورت خانه به خانه جهت رسیدگی به خانوارهای آسیب دیده درنظر گرفته شده است.

امرودی پیشبرد فرایند سلامت شهروندان محله هرندی را نیازمند طراحی نقشه جدید و ساماندهی آن دانست و گفت: با کمک خیرین قصد داریم وضعیت شهروندان محله هرندی را بهبود ببخشیم و تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

 

*ارائه خدمات پزشکی رایگان در اتوبوس های سیار سلامت

همچنین سمانه زمانی مدیرکل سلامت شهرداری تهران نیز با اشاره به راه اندازی اتوبوس سیار سلامت در محله هرندی خبر داد و گفت: در این اتوبوس های سلامت، خدمات پزشکی همچون سنجش فشارخون، غربالگری دیابت، در کنار توزیع اقلام بهداشتی همه روزه به اقشار آسیب پذیر محله هرندی ارائه می شود.

زمانی، سیار بودن اتوبوس های سلامت را از مزایای این نوع ارائه خدمات عنوان کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: با فعالیت اتوبوس های سلامت بخش عمده ای از نیازهای پزشکی، بهداشتی و مشاوره ای شهروندان تهرانی برطرف شود و این خدمات در دسترس عموم نیازمندان و بیماران قرار گیرد.

اتوبوس های سلامت در راستای ارائه خدمات رایگان و در دسترس به شهروندان راه اندازی شده که دو دستگاه اتوبوس در منطقه 12 و یک اتوبوس در محله فرحزاد منطقه 2 مستقر شده و به ارائه خدمات پزشکی می پردازد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب