امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12238 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اجرای ویژه برنامه های ورزشی در منطقه 15 به مناسبت هفته تربیت بدنی

خبرایران : معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از برگزاری ویژه برنامه های ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی (20 تا 26 مهر ماه) با حضور شهروندان و کارکنان منطقه خبر داد.
اجرای ویژه برنامه های ورزشی در منطقه 15 به مناسبت هفته تربیت بدنی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، ابوالفضل حیدری با اعلام مطلب فوق افزود: برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی و بدمینتون ویژه شهروندان، تجمیع ایستگاههای تندرستی منطقه در یک ایستگاه و انجام حرکات ورزشی دسته جمعی از جمله برنامه هایی است که در حوزه برادران به اجرا در می آید.

به گفته وی در بخش بانوان نیز مسابقات تفریحات ورزشی شامل تنیس، پرتاب دارت، طناب کشی و ... در محلات بیست و یک گانه برگزار و در 48 ایستگاه تندرستی نیز مسابقات ورزشی بانوان از قبیل بدمینتون، آمادگی جسمانی ، پیاده روی، مسابقات بومی محلی اجرا خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی یادآور شد: به مناسبت هفته تربیت بدنی طرح پیکر سنجی (بررسی ناهنجاری بدنی و حرکات اصلاحی) و تست BMI ویژه کارکنان (آقایان و خانمها) اجرا و نتایج حاصل از این سنجش به اطلاع آنان می رسد.

وی یادآور شد: پخش بروشورها و کتابچه های ورزشی در مجموعه ها و اماکن ورزشی منطقه از دیگر اقدامات دراین زمینه است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب