امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1227 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به منظور توسعه آشنايي دو ملت ايران و چين؛

جشن عيد بهاره چين در محل سفارت اين كشور برگزار مي شود

خبرایران: مراسم جشن عيد بهاره چين روز پنجشنبه 26 دي ماه سال جاري از ساعات 12 تا 17 در محل سفارت جمهوري خلق چين در ايران برگزار مي شود.
جشن عيد بهاره چين در محل سفارت اين كشور برگزار مي شود

به گزارش خبرایران، معرفي آداب و رسوم مردم چين در جشن عيد بهاره، ‌توليد و عرضه غذاهاي سنتي اين كشور و نيز اجراي بازيها و سرگرميهاي وي‍ژه كودكان در فرهنگ ملي چين، به همراه پخش فيلمهايي ديدني از اين مراسم سنتي مردم چين، از برنامه هايي جشن عيد بهاره چين در ايران است.

هنرمندان چيني كه صبح امروز به منظور اجراي نمايشهاي سنتي ويژه جشن عيد بهاره از امروز وارد تهران شده اند نيز در روز برگزاري اين جشنواره با اجراهاي هنري خويش صحنه هايي جذاب از فرهنگ ملي چين در اين روز فرخنده را به نمايش خواهند گذاشت.

دانشگاه علوم پزشكي تهران نيز با حضور در اين جشنواره ضمن برپايي نمايشگاهي از دستاوردهاي ايران در زمينه طب سنتي، به معرفي مشتركات طب سنتي ايران و چين از ديرباز تاكنون خواهد پرداخت.

برپايي نمايشگاهي از فعاليتهاي اتاق بازرگاني ايران و چين در زمينه توسعه روابط تجاري دو كشور و نيز معرفي زمينه هاي توسعه روابط فرهنگي، اقتصادي و ‌گردشگري مردم دو كشور توسط انجمن دوستي ايران و چين، از ديگر برنامه هاي گروه هاي ايراني حاضر در اين جشنواره چيني است.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب