امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12282 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شرکت ارتباط امن خبر داد؛

ارائه Endpoint Protector 4، راهکاری برای ایمن‌سازی اطلاعات

خبرایران:Endpoint Protector 4 راهکاری ابتکاری برای ایمن‌سازی اطلاعات در برابر تهدیدات وسایل قابل‌حمل ذخیره اطلاعات، سرویس‌های ابری و موبایل‌هاست.
ارائه Endpoint Protector 4، راهکاری برای ایمن‌سازی اطلاعات

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت ارتباط امن، در جهانی که وسایل قابل ‌حمل، روش کار و زندگی ما را دست‌خوش تحول می‌کنند، فناوری Endpoint Protector 4 می‌تواند بهره‌وری را همچنان حفظ کرده و باعث شود کار روزانه به فعالیتی راحت‌تر، ایمن‌تر و لذت‌بخش‌تر تبدیل شود.

هدا سماواتی، مدیر امور نمایندگان و مارکتینگ شرکت ارتباط امن، گفت: با داشتن فناوری Endpoint Protector 4 که به‌عنوان سخت‌افزار یا یک وسیله مجازی عرضه می‌شود، می‌توان به‌سادگی و در عرض تنها چند دقیقه آن را تنظیم کرد. این وسیله، تا حد بسیار زیادی ریسک‌های داخلی را که ممکن است منجر به افشا، سرقت، تخریب یا هر اتفاق دیگری در مورد اطلاعات شوند، کاهش می‌دهد.

وی نصب سخت‌افزار یا وسیله مجازی در عرض چند دقیقه، ارائه سه راهکار در یک راهکار شامل کنترل وسیله، DLP و MDM، مدیریت شهودی وسایل و نقاط پایانی را از مزایای اصلی این محصول برشمرد و ادامه داد: این محصول یک واسط مبتنی بر وب است که قابلیت محافظت برای ویندوز، مک، لینوکس، iOS و اندروید را داراست و پیشگیری در برابر سوءاستفاده از وسایل و دزدی اطلاعات  و نیز آمادگی کامل در برابر VMware را برای کاربر فراهم می‌کند.

سماواتی درباره محافظت از نقاط پایانی (Endpoint Protection) برای ایستگاه‌های کاری ویندوز، Mac OS X و لینوکس، نوت‌بوک‌ها و نِت‌بوک‌ها که توسط این محصول صورت می‌گیرد، گفت: محافظت در برابر تهدیدات حاصل از وسایل قابل حمل و قابل اتصال به تجهیزات و جلوگیری از افشای عمدی یا تصادفی اطلاعات، دزدی، از دست دادن داده‌ها و عفونت توسط بدافزارها از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

وی با اشاره به این مطلب که این محصول مدیریت وسایل سیار مجهز به OS X، iOS و اندروید (MDM) را تسهیل می‌کند، اظهار داشت: اعمال رویه گذرواژه و امنیت، ردیابی، مکان‌یابی، قفل یا حذف وسایل، تغییر در تنظیمات شبکه همچون ایمیل، VPN، WiFi، مدیریت برنامه‌های کاربردی سیار، تعیین حدود جغرافیایی (Geofencing) و رویه‌های مبتنی بر مکان و نیز راهکار BYOD (استفاده از وسایل شخصی در سازمان برای انجام امور سازمانی) از جمله کاربردهای این محصول است.

سماواتی با بیان این مطلب که این محصولات تحت نمایندگی انحصاری شرکت ویراتک به کل کشور قابل عرضه است، افزود: شرکت ارتباط امن در همکاری با شرکت ویراتک برای این محصول در سراسر کشور نمایندگی فعال می‌پذیرد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با آدرس ایمیل  h.s@ertebateamn.com  و یا شماره‌های88532932-021 و 88747379- 021 در تماس باشند.

درباره ارتباط امن

ارتباط امن در سال 1392، با بهرگیری از بیش از 20 سال تجربه مدیران مجموعه در داخل و خارج از کشور، دسترسی سریع و آسان به آخرین تکنولوژی های نوین و پشتوانه مالی مناسب فعالیت خود را در ایران آغاز کرد.

ارتباط امن با به‌کارگیری استانداردهای جهانی و توسعه‌‌ی فناوری اطلاعات از طریق نمایندگان خود فعالیت و حضور خود را در بازار ایران پرنگتر کرده و به عنوان مجموعه متمرکز بر ارائه و توزیع راهکار های فناوری اطلاعات و امنیت شناخته شده است. ارتباط امن توجه بیشتری به افزایش سرعت ارائه‌ خدمات و کیفیت محصولات خود داشته است.

ارتباط امن در این حوزه ها فعالیت می کند:  راهکار های فناوری اطلاعات ، رایانش ابری و محیط های مجازی / مشاوره به شرکت های ارائه دهنده راهکارهای امنیتی در راستای انتخاب محصول و راهکار مناسب / آموزش دوره های مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات / برگزاری سمینارها و کارگاههای آموزشی مرتبط با امنیت فناوری اطلاعات و مدیریت استراتژیک

اطلاعات بیشتر در www.ertebateamn.com

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب