امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12289 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مطالبات شورایاران منطقه 15 از پلیس راهور و اتوبوسرانی مورد بررسی قرار گرفت

خبرایران:در نشست هم اندیشی ماهانه شهردار منطقه 15 با دبیران شورایاری محلات بیست و یک گانه مسایل و درخواستهای مرتبط با راهنمایی و رانندگی و شرکت اتوبوسرانی مورد بررسی قرار گرفت.
مطالبات شورایاران منطقه 15 از پلیس راهور  و اتوبوسرانی مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی در این نشست ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: برخی مسایل مرتبط با حوزه راهنمایی و رانندگی و اتوبوسرانی  به صورت مقطعی قابل حل است و برخی هم که نیاز به اقدامات آموزشی و فرهنگی دارد در دراز مدت انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شورایاران نمایندگان مردم هستند و درخواست آنان توقع و انتظار شهروندان است افزود: مسایل مطروحه در این جلسه به عنوان مصوبات جلسه باید بررسی و طی یک برنامه ریزی آنها را برآورده کنیم. مواردی که نیاز به کار مقطعی دارد را اجرا و سپس در دراز مدت برای حل جدی آن برنامه ریزی شود. در این زمینه نیز می بایست از ظرفیت شورایاری و سرای محلات در جهت آموزش و فرهنگسازی بهره گرفت.

بنابراین گزارش، در نشست هم اندیشی ابتدا دبیران شورایاری محلات بیست و یک گانه به بیان درخواستهای خود از جمله ترافیک ناشی از سد معبر وانتی های دوره گرد در تقاطع شوش_ رجب نیا، مشکل مربوط به پارک کامیونها در محلات، راه اندازی ایستگاه اتوبوس و یا افزایش تعداد اتوبوس در برخی محلات، نصب تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی، احداث ایستگاه اتوبوس، جلوگیری از تخلیه نخاله در مسگرآباد، نصب چراغ راهنمایی در برخی تقاطع ها، بهره گیری از ظرفیت شورایاران به عنوان همیار راهور، فرسوده بودن برخی اتوبوسها و نبود وسایل گرمایشی و سرمایشی در آنها، عدم رعایت نظافت و بهداشت در اتوبوسها و ... بیان کردند.

این گزارش حاکیست، در ادامه سروان نوروزی رییس آموزش راهنمایی و رانندگی منطقه با اشاره به اقدامات آموزشی انجام شده در ارتباط با ارائه آموزش های لازم در مدارس و سرای محلات منطقه به بیان آماری از کاهش تصادفات منجر به فوت در منطقه پرداخت و افزود: با توجه به حاشیه ای بودن منطقه مشکلات مربوط به تردد و پارک کامیون در این منطقه زیاد است که یکسری اقدامات در این زمینه انجام شده و نیاز به حمایتهای قانونی برای دیگر اقدامات در این زمینه داریم.

وی افزود: با توجه به وسعت منطقه سعی می کنیم با همکاری شما و دیگر ارگانهای مرتبط نسبت به رفع موارد اقدام کنیم.

بنابراین گزارش، در ادامه نشست جمالی پناه از شرکت اتوبوسرانی به بیان توضیحاتی در ارتباط با راه اندازی خطوط جدید، کمبود اتوبوس و فرسوده بودن آنها پرداخت و اظهار کرد در حال حاضر نوسازی و تعمیر اتوبوسها بطور متناوب در حال انجام است که باید تسریع پذیرد.

شایان ذکر است، براساس برنامه زمانبندی پیش بینی شده، جلسات ماهانه شهردار منطقه با شورایاران محلات به صورت ماهانه و براساس مطالبات آنان با حضور مسئولان ارگانهای مربوطه برگزار می شود.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب